استاندار اردبیل گفت: دولت خدمتگزار دهم با تمام توان سعی در فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی دارد که در این زمینه در ارایه تسهیلات سرمایه در گردش پیشقدم بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان افزود: دولت و کارگزاران نظام اسلامی نه تنها در سال پایانی دولت دهم در حل مشکلات واحدهای صنعتی بی‌رغبت نشدند بلکه با توصیه رئیس جمهور همه با تمام توان در صحنه حاضر هستیم و لحظه لحظه ایام خدمتگزاری را فرصتی می‌دانیم تا به رفع مشکلات و معایب اهتمام کنیم.

وی گفت: در بازدیدی که به صورت هفتگی از واحدهای تولیدی و صنعتی داریم مشکلات و نارسایی‌های آنها را بعد از بحث و بررسی در دستور کار قرار می‌دهیم تا نسبت به حل آن اقدام کنیم که اغلب این واحدها با کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش اولیه روبه‌رو هستند.

نیکزاد با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی سبب رونق اقتصادی استان می‌شود، افزود: در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های استان بهره گرفت تا دو بخش کشاورزی و صنعت که اغلب شامل صنایع تکمیلی و فرآوری محصولات متنوع کشاورزی است از استحکام خوبی برخوردار شوند.

رئیس ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان با اشاره به حل مشکلات تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های اجرایی گفت: همه ما باید با تلاشی مضاعف برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها گام‌های جدی برداشته و از اقدام مثبت فروگذار نباشیم.

استاندار اردبیل در ادامه افزود: انتظار ما این است که بانک‌های عامل در این مسیر یاریگر مجموعه‌های تولیدی استان در سال مزین به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشند تا ضربه‌ای به این عرصه وارد نشودب/.

برچسب ها: اردبیل ، سرمایه ، در ، گردش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.