رفتن هدايتي ملوان را به چالش مي‌كشد؟

نيم فصل اول براي ملوان بندر انزلي بهترين روزهايش در ليگ برتر بود و حالا زمزمه هايي رفتن هدايتي از ملوان مي تواند قوهاي سپيد را با چالش مواجه كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران نيم فصل اول ليگ برتر در حالي براي ملواني ها به پايان رسيد كه آن ها موفق شدند در جايگاه چهارم جدول جاي بگيرند جايگاهي كه تا به حال به آن دست پيدا نكرده بودند.

ملوان بندرانزلي در حالي كه فصل گذشته را با مشكلات عديده مالي به پايان رساند در حالي در رتبه پانزدهم جدول جاي گرفت امسال با آمدن هدايتي به اين تيم جان تازه اي گرفت.

پورغلامي سرمربي كه در روزهاي بي پولي و سختي با ملوان مانده بود عليرغم نتايج خوب از اين تيم كنار گذاشته شد و محمد احمدزاده به ملوان آمد سرمربي بومي كه وي نيز توانست با ملوان با قدرت به كار خود ادامه دهد تا قوهاي سپيد در پايان نيم فصل جايگاه چهارم جدول را به خود اختصاص دهند.

ملوان تيم ريشه داري است تيمي است كه نشان داده است پتانسيل بسيار بالايي در فوتبال دارد به علاوه اينكه هواداران بسياري نيز از اين تيم حمايت مي كنند هواداراني كه در هر شرايطي چتر تشويق و حمايت خود را از تيم دريغ نمي كنند.

ملوان با حل مشكلات مالي اش، با كمك هدايتي توانست با آرامش به كار خود در ليگ ادامه دهد نتايج خوبي كسب كرد قوهاي سپيد حتي در برهه اي از زمان در نيم فصل اول توانستند در صدر جدول قرار بگيرند.

ملوان يكي از بهترين خط حمله هاي ليگ را در نيم فصل اول داشت آنها 20 گل زده داشتند در حالي كه 17 گل نيز از حريفانشان دريافت كرده اند.

ملواني ها در اولين مسابقه خود در نيم فصل اول ليگ دوازدهم نيز مقابل آخرين تيم جدول شكست خوردند.

ملوان در جام حذفي نيز پس از حاشيه هاي به وجود آمده در خصوص رفتن هدايتي با چالش هاي زيادي مواجه شد.

ملواني ها مقابل پرسپوليس 6 گل دريافت كردند و از جام حذفي كنار رفتند.

مشخص نيست با ادامه اين حواشي چه بر سر ملواني بيايد كه در اوج كار فني خود قرار داشت.

*نگاهي به عملكرد ملوان

تيم ملوان بندر انزلي در اولين دوره از ليگ برتر دوازدهم شد در دومين دوره از ليگ ملواني ها چهاردهم جدول شدندو از جمع ليگ برتر كنار رفتند.

در چهارمين دوره از ليگ برتر ملوان هفتم جدول شد در پنجمين دوره از ليگ برتر نيز ملوان يازدهم شد.

در ششمين دوره از ليگ برتر ملوان چهاردهم جدول شد.

در ليگ برتر هفتم ملوان شانزدهم ليگ شد در هشتمين دوره از ليگ برتر ملوان سيزدهم شد.

در نهمين دوره از ليگ برتر ملوان دوازدهم جدول شد در دهمين دوره ملوان هشتم جدول شد و در يازدهمين دوره ليگ برتر نيز ملوان پانزدهم شد./آق
برچسب ها: هدایتی ، ملوان ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار