معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) گفت: حضور خودجوش مردم در حماسه 9 دي توطئه فتنه‌گران را هم كوبيد و بر همگان ثابت كرد كه اين جريان طبل تو خالي بيش نيست.

محمدميثم نداف‌پور؛ معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به بزرگداشت حماسه 9 دي ماه اظهار داشت: انتخابات سال 88 با حضور 85 درصدي مردم در تاريخ ايران بي‌سابقه بود، اما اعتراضات به نتيجه انتخابات و طرح تقلب در آراي مردم از سوي برخي افراد داخلي و خارجي، فضاي كشور را چند ماه آشفته و درگير كرد. 

وي با بيان اينکه فتنه 88 از سوي اپوزيسيون برنامه‌ريزي شده بود، تصريح کرد: جورش سوروس در مورد انقلاب‌هاي مخملي يک دستورالعمل 198 ماده‌اي دارد که 100 مورد آن‌ها در جريان فتنه اجرا شد.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: ملت و دانشگاهيان در برابر اقدامات فتنه گران دچار شك و شبهه بودند اما گذشت زمان و توهين‌هاي آن‌ها عليه ارزش‌هاي انقلاب و روز عاشورا، هويت اصلي اين جريان را براي همگان آشكار ساخته و با بركت امام حسين (ع) در 9 دي توانستند پاسخي دندان‌شكن به مخالفان نظام و انقلاب دهند و آن‌ها را سرجايشان بنشانند. 

نداف‌پور با اشاره به نقش دانشگاهيان در آن دوارن تصريح كرد: جريان فتنه به صورت پيش‌بيني نشده رخ داده و دانشگاهيان را غافلگير كرده و عدم برگزاري كرسي‌هاي آزاد انديشي و فقدان فضاي گفتگو باعث شد تا دانشگاه نتواند به راحتي و در زمان كمتري جريان خاكستري را كه با ادعاهاي تقلب دچار شبهه شده بودند را اقناع كند. 

وي افزود: با گذشت زمان بدنه جريان فتنه از هم پاشيده و همه آن‌ها متوجه شدند كه اين جريان طبل توخالي بيش نيست. 

معاون سياسي  بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در پايان خاطرنشان كرد: شايد در ابتدا تفكر فتنه تا حدودي در ميان دانشگاهيان نفوذ كرده بود اما آگاه شدن آن‌ها و اقدامتشان در 16 آذر سال 88 نطقه عطفي در جريان دانشجويي بوده كه با وارد شدن حزب الله در صحنه، دوباره بر همگان ثابت شد كه جريان دانشجويي همچنان پاي‌بند به آرمان‌ها و ارزش‌هاي نظام و انقلاب اسلامي است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، بسیج ، فتنه ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار