مسئول روابط عمومي کل سپاه پاسداران گفت: حماسه نهم دي ماه نقطه اوج و قله مردم ايران در سراسر اين جغرافياي اسلامي بود،‌ چرا که در آن روز تمامي توطئه‌هاي داخلي و خارجي دشمنان در هم پيچيده شد.

سردار رمضان شريف در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حماسه تاريخي و مردمي نهم دي ماه 88 گفت: از ابتداي شکل‌گيري انقلاب اسلامي، همواره پيوندي عميق بين مردم و نظام اسلامي وجود داشته و به همين دليل، ملت ايران با تقديم هزاران شهيد، مجروح و جانباز و تحمل بسياري از مسائل و مشکلات براي احياي ارزش‌هاي اسلامي و دفاع از مباني و اصول انقلاب اسلامي در تمامي عرصه‌ها حاضر بوده‌اند.

وي با بيان اينکه ملت ايران هر گاه بنيان انقلاب را در معرض خطر ديدند احساس تکليف کرده و با اقتدار وارد صحنه شده‌اند، افزود: حوادث بعد از انتخابات سال 88 و همچنين وقايع تلخ عاشوراي همان سال، باعث فوران خشم ملت انقلابي شد و حرکت‌هاي خود جوشي در محکوميت آن جنايت‌ها انجام گرفت؛ حماسه 9 دي نقطه اوج ملت ايران در سراسر اين جغرافياي اسلامي بوده، چراکه در آن روز ملت با يکپارچگي خود طومار مخالفان نظام و توطئه طراحي شده دشمنان خارجي را در هم پيچيده و خط بطلاني بر نقشه آنها کشيدند.

 مسئول روابط عمومي کل سپاه پاسداران تصريح کرد: حماسه تاريخي و مردمي نهم دي ماه 88 حضور همه جانبه ملت را براي دفاع از اصل نظام و ولايت فقيه نشان داد، چرا که  پيروان واقعي انقلاب اسلامي و امام راحل در آن حضور چشمگيري داشتند.

سردار شريف با تاکيد بر اينکه بايد از حماسه تاريخي نهم دي ماه 88 عبرت آموزي شود،‌خاطرنشان کرد: حماسه 9 دي تجربه بسيار موفقي براي ملت ايران بود و درس عبرتي براي توطئه چينان عليه جمهوري اسلامي ايران شد، بنابراين بايد آن حماسه بزرگ را گرامي داشت تا تداومي براي ادامه راه انقلاب اسلامي باشد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: حماسه ، تاریخی ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار