عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اصولگرايان بايد با رفع تفاوت ديدگاه‌ها زير چتر اصولگرايي جمع شوند تا اردوگاه اصولگرايي با وحدت حداكثري طلايه‌دار انتخابات آتي باشد.

حجت‌الاسلام سيد محمدرضا آقاميري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات سال آتي، اظهار داشت: اصلاح طلبان با وضعيت موجود خود جهت ورود به انتخابات هيچ شانسي ندارند، چرا که جبهه اصلاح طلبان از هم پاشيده و متزلزل است.

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان با بيان اين که اصلاح‌طلبان با وضعيت موجود نمي‌توانند اردوگاهي را به طور يکپارچه هدايت کنند اظهار داشت: توجه به عملکرد اصلاح طلبان در سال‌هاي اخير حضور آن‌ها نيازمند رسيدن به وحدت کلمه است که در حال حاضر اين امر منتفي است.

وي به وحدت رسيدن اصولگرايان را تعيين کننده تصميم اصلاح طلبان دانست و تصريح کرد: احتمالا اصلاح طلبان براي رقابت در انتخابات چهره‌اي را برمي‌گزينند که نقشي در جريان فتنه نداشته باشد و حتي ممکن است تمايل به چهره اصولگرايي داشته و از آن به عنوان نامزد خود در انتخابات حمايت کنند.

حجت‌الاسلام آقاميري با تاکيد بر وحدت اصولگرايان، افزود: در صورت به وحدت نرسيدن اصولگرايان شانس موفقيت جريان انحرافي و اصلاح طلبي بالا مي‌رود؛ لذا جبهه اصولگرايي بايد در جهت به اجماع رسيدن به عرصه کانديداي واحد تلاش کنند و آينده اصلاح طلبان منوط به اردوگاه اصولگرايي است.

وي با اشاره به گروه‌هاي که تظاهر به اصولگرايي مي‌کنند، عنوان کرد: اين دسته از اصولگرايان بازي کنندگاني هستند که در زمين گروه انحرافي و اصلاح طلبي پيش مي‌روند و مسئوليت آن‌ها به هم ريختن قاعده بازي به نفع اين دو گروه است.

حجت‌الاسلام آقاميري در ادامه افزود: اصولگرايان بايد اين افراد و گروه‌ها را رصد کرده و زير چتر خود بياورند، تا اردوگاه اصولگرايي با وحدت حداكثري طلايه‌دار انتخابات آتي باشد.

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري  خاطر نشان کرد: اصولگرايان بايد با رفع تفاوت ديدگاه‌ها زير چتر اصولگرايي جمع شوند تا در آينده انتخابات به خطر نيفتد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار