دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان گفت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با بصیرت و شناخت كامل، حماسه 9 دی را به وجود آوردند و این حماسه تا ابد مشت محکمی بر دهان مستكبران خواهد بود.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حماسه 9 دی‌ را يك حماسه بصیرت و غیرت ایرانی و اسلامی برشمرد و اظهار داشت:‌ ملت بزرگ ایران در این روز بزرگ حماسه‌ای از بصیرت، دشمن‌شناسی، غیرت ایرانی و اسلامی و مجاهدت را در میدان عمل، خلق کردند.

وي با بيان اينكه ملت ايران با بصیرت کامل و در وقت مناسب پاسخ محکمی به فتنه‌گران سال 88 دادند ادامه داد: مردم فهيم كشورمان به تمام کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند، فهماندند که مردم ما ارزش‌های اسلامی خود را به هیچ قیمتی معامله نخواهند کرد.

 بهنام با اشاره به اهداف غرب مبني بر ايجاد اختلاف ميان مسلمانان ادامه داد: نباید اجازه دهيم كه دشمنان نظام با توطئه‌هاى تبلیغاتى و دروغ‌ پردازى ملتمان را از ادامه اهدافشان نااميد و بین ملت و مسئولان، ایجاد اختلاف و تفرقه‌اندازي کنند. 

 اين فعال دانشجويي در ادامه افزود: مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت و شناخت، حماسه 9 دی را به وجود آوردند و این حماسه تا ابد مشت محکمی بر دهان مستكبران خواهد بود.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان با بيان اينكه  پیام و تاثیر  حماسه 9دي، جاودان و تاریخی است خاطرنشان كرد: دشمنان  نظام به خوبي آگاهي دارند  که مردم انقلابی و با بصیرت ما همواره هوشیارند و با کسانی که بخواهند با جنجال‌های سیاسی و فتنه‌گری‌ها از مسیر انقلاب و قانون اساسی عبور کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: قانون ، فتنه ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار