سارقی که در اتوبوس های BRT فعالیت می نمود،بی خبر از آنکه پلیس به طور نامحسوس در کنترل آنان است،اقدام به سرقت نمود.

سرکلانتر دوم پلیس دوم پایتخت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،درتشریح خبر فوق گفت: عوامل گشت کلانتری 118 ستارخان درحوزه استحفاظی خود در اتوبوس های BRT به شکل نامحسوس به مراقبت و حفاظت از جان و مال هموطنان می نماید.
سرهنگ رضا جوانمرد ادامه داد:در حین انجام وظیفه،یکی از ماموران در این اتوبوس های BRT با تجربه های پلیسی خود متوجه سرقتی از یک شهروند توسط یک سارق می گردد.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت: پلیس با زیرکی تمام به دنبال ارتکاب جرم سارق در کمین می نشیند که به واسطه آن،سارق را دستگیر و وجودش را سال ها ار جامعه دور نگه دارد.
جوانمرد با اشاره به کنترل نامحسوس سارق توسط مامور،گفت: پس از مدتی در یکی از ایستگاه ها فرد سارق از اتوبوس پیاده شده قصد متواری شدن داشت که ناگهان مامور مشاهده می کند که مالباخته نیز از این موضوع پی برده و به دنبال دستگیری سارق در پی او از اتوبوس خارج می شود.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پس از تعقیب و گریزی در کوچه قدیر سارق که کوچه را خلوت می بینند،تیغ موکت بری خود را از جیب درآورده و مالباخته را تهدید به مرگ می نماید که خوشبختانه قبل از رخ دادن حادثه ناگواری مامور سر می رسد و سارق را خلع سلاح می کند لذا سارق دستگیر و به همراه شاکی به کلانتری انتقال داده می شود./ف

برچسب ها: سارق ، جیب ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار