جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر همگرائی و تفاهم عملی اصولگرایان، نسبت به هر گونه حرکت تفرقه‌افکنانه هشدار داد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز که با حضور اعضا و به ریاست  آیت‌الله مهدوی کنی تشکیل شد، مسائل داخلی و خارجی مورد بحث قرار گرفت.
 
جامعه روحانیت مبارز مهم‌ترین محورهای جلسه شب گذشته را در بیانیه‌ای منتشر کرد که متن کامل آن در ادامه می‌آید:
 
1 - با توجه به فضای سیاسی و کینه‌ورزی دشمنان و نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتظار می‌رود که همه فعالان سیاسی و اجتماعی و بخصوص مدیران و مسئولین و چهره‌های سرشناس از طرح مطالب اختلاف‌انگیز و مشکل‌ساز برای جامعه پرهیز نمایند.
 
مسائل مهم مملکت و تأثیرگذار در زندگی مردم باید تابع سیاست‌های کلی و بصورت اجماعی و توافقی در جامعه بیان شود و با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری، مدیران و تریبون‌داران فضای سیاسی و اقتصادی را متشنج نکرده و اجازه ندهند مردم عزیز، با گذشت و صبور بیش از این خسارت و تاوان این رفتار را بپردازند.
 
2 - جامعه روحانیت بر همگرائی و تفاهم عملی اصولگرایان تأکید و نسبت به هر گونه حرکت تفرقه‌افکنانه هشدار داده و تلاش خواهد کرد تا حضور اصولگرایان در صحنه انتخابات بصورت هماهنگ و متحد تحقق یابد.
 
3 - خوشبختانه ملت مسلمان و انقلابی مصر در ادامه حرکت بیداری اسلامی در عرصه نظام سازی و ایجاد ساختار سیاسی بر پایه موازین اسلامی گام ارزشمندی را برداشت که ضمن عرض تبریک، از حرکت اسلام خواهانه و استکبار‌گریزی آنان حمایت می‌کند.
 
4 - حال که در آستانه حماسه‌ ماندگار 9 دی قرار داریم، حضرت آیت‌الله مهدوی کنی و جامعه روحانیت مبارز ضمن تجلیل از حضور هوشمندانه و مسئولیت شناسانه ملت رشید و مسلمان ایران بر ادامه آن تاکید و درخواست می‌کند همه نخبگان و صاحب‌نظران و فعالان سیاسی در زمینه‌ها ابعاد و آثار این حرکت عظیم ملی تعمق کرده و در احیاء و نهادینه کردن این باور عمیق تلاش کنند و همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی این یوم‌الله را پاس دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار