ستاد مرکزي بزرگداشت حماسه نهم دي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در آستانه فرا رسيدن سالگرد حماسه ماندگار و مردمي نهم دي روز بصيرت و ميثاق امت با امامت با صدور بيانيه اي ضمن بزرگداشت يوم الله بزرگ 9 دي و تبريک به بصيرت ديني و سياسي ملت مسلمان ايران، نهم دي را نه بزرگ ملت ايران اسلامي به جريان فتنه گر برانداز دانست و آن حماسه را ضامن بقا و رمز ماندگاري انقلاب اسلامي برشمرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد مرکزي بزرگداشت حماسه نهم دي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در آستانه فرا رسيدن سالگرد حماسه ماندگار و مردمي نهم دي روز بصيرت و ميثاق امت با امامت با صدور بيانيه اي ضمن بزرگداشت يوم الله بزرگ 9 دي و تبريک به بصيرت ديني و سياسي ملت مسلمان ايران، نهم دي را نه بزرگ ملت ايران اسلامي به جريان فتنه گر برانداز دانست و آن حماسه را ضامن بقا و رمز ماندگاري انقلاب اسلامي برشمرد.
 
در ابتداي اين بيانيه آمده است:

به درستي که هدف اصلي و اساسي در جريان فتنه 88 ، فروپاشي از درون و براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بود، اما پيام رساي حماسه عظيم نهم دي اين بود که امکان براندازي نرم و فروپاشي از درون نظام وجود ندارد؛ همچناني که پيام رساي ايستادگي و مقاومت ملت ايران در هشت سال جنگ تحميلي اين بود که امکان براندازي سخت از طريق حملات نظامي و خشونت وجود ندارد.

حماسه نهم دي به عنوان قله افتخارات مقاومت و ايستادگي ملت در هشت ماه جنگ ترم و عمليات رواني دشمن و به عنوان نقطه عطفي در راستاي نمايش اتحاد و انسجام ملي ايرانيان حول محور ولايت در تاريخ انقلاب اسلامي به ثبت رسيده براي هميشه در تاريخ ماندگار شد.

حماسه 9 دي قيام عاشوراييان عليه عاشورا ستيزان بود. قيام مردمي 9 دي روز رسوايي فتنه گران عاشورا ستيز بود. حماسه جاودان نهم دي، حماسه نسل سومي هاي انقلاب  بود که به عنوان فتح الفتوج ملت مبارز و شجاع ايران بر تارک درخشان افتخارات ملي ايران تلاش مي کند.

نهم دي روز تجديد ميثاق امت با امامت و نمايش همدلي و همبستگي ملي ايرانيان و اعلام بيعت مجدد با مقام عظماي ولايت بود. نهم دي، کربلاي خواص و غدير عوام با بصيرت بود که هنوز در جاي جاي آن حماسه بينش سياسي و بصيرت ديني ملت مبارز ايران موج مي زند.

اين حماسه تاريخي و ماندگار به تعبير زيباي مقام معظم رهبري (مدظلعه العالي) يکي از قله هاي فراموش نشدني، حرکتي برخاسته از اعماق ايمان ها و بصيرت ملي، شناخت لحظه ها و موقعيت ها و انجام عمل به موقع در آن لحظه ها ، حضور در عرصه مجاهدانه، حرکتي متکي بر ايکان و اراده الهي، مردمي و خودجوش در تاريخ انقلاب اسلامي بود.

حرکتي که در آن به وضوح دست قدرت الهي نمايان بود و ابعاد گسترده و حجم عظيم اين حماسه مردمي مافوق محاسبات بشري بود.

همانطوری که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر ناممکن بودن خلق حماسه ماندگار نهم دی با اراده‌های انسانی صحه گذاشتند و فرمودند: دست خدای متعال، روح ولایت و روح حسین بن علی (علیه‌السلام) در لحظه، لحظه آن حماسه ماندگار دیده می‌شد.
حضور بارز و فعال جوانان و نوجوانان به عنوان نمایندگان نسل سوم انقلاب اسلامی در خلق حماسه نهم دی، آن حماسه را بی بدیل و ماندگار کرد و نشان داد در دهه چهارم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مقابه با جنگ نرم و چالش های پیچیده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی؛ نظام جمهوری اسلامی ایران از سرمایه‌های عظیم اجتماعی و پایگاه‌های رفیع مردمی، از همان شور و حرارت هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلایم برخوردار است.

در ادامه این بیانیه آمده است:
واقعیت این است که دشمن وجریان فتنه از مردم در نهم دی سیلی محکم خورد و از خرداد سلا 1389، راهبرد خود را تغییر داد. راهبرد تحریم و فشار اقتصادی به مردم برای انتقام از حماسه‌سازان نهم دی است. تحریم و فشار اقتصادی برای خسته کردن مردم است. خسته کردن مرمی کهم نفس دشمن را در نهم دی گرفتند. به طور قطع، مردم ایران به راهبرد جدید دشمن و جریان فتنه، ضربه‌ای محکم‌تر از نهم دی در انتخابات سال آینده خواهند زد.

اکنون انتخابات جدیدی در پیش رو است، در انتخابات 1392 سیاست آمریکا بازتولید جریان فتنه است. نظام سلطه می‌‌خواهد قبل از انتخابات مسئولان کشور را دچار اشتباه محاسباتی کند تا از طریق تعامل و مذاکره اهداف خودش را که قطعا تسلیم و عقب‌نشینی نظام جمهوری اسلامی تحمیل نماید.

ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این بیانیه ضمن تجدید احترام به مقام شامخ شهدای بصیرت و با توجه به پیچیده‌تر شدن توطئه‌ها و فتنه دشمنان انقلاب اسلامی علیه مردم و نظام، بیان می‌کند همچنان که ملت ایران، توانست جنگ تحمیلی هشت‌ساله را در یک شرایط کاملا نابرابر به فرصت تبدیل کند و بساط فتنه سیاسی پیچیده 88 را با حماسه 9 دی برچیند، بطور قطع با حماسه دیگر، جنگ اقتصادی را با استفاده از شعار سال به «انقلاب و دگرگونی اقتصادی» تبدیل خواهد نمود و با انتخاباتی پرشور در خرداد سال 1392، همه محاسبات دشمن را در هم خواهد ریخت و با تبعیت از ولایت فقیه به عنوان فصل‌الخطاب، در راستای حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن کوشیده و با حفظ وحدت و انسجام خود همه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌ بر‌آب می‌کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نهم ، دی ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار