عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: جبهه پايداري براساس مصوبات کميسيون ماده 10 احزاب يک حزب سياسي است و اطلاق جبهه به آن از نظر قانوني درست نيست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ اسدالله بادامچيان عضو جزب موتلفه اسلامي در حاشيه همايش جبهه پيروان خط امام و رهبري در جمع خبرنگاران گفت: به طور حتم برقراري وحدت و معرفي يک نامزد واحد ميان اصولگرايان مهمترين چيزي است که بايد در انتخابات آينده به آن توجه شود.

بادامچيان درباره معرفي کانديداي مستقل از سوي حزب موتلفه اسلامي اظهارداشت: موتلفه به طور حتم کانديداي مستقلي را به جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري معرفي خواهد کرد اما اين موضوع بايد مورد توجه قرار گيرد که موتلفه به طور مستقل وارد انتخابات نخواهد شد و زير نظر جبهه پيروان براي انتخابات سال آينده فعاليت خواهد کرد.

عضو حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: تا به اين لحظه هيچ گونه رايزني را با جبهه پايداري نداشتيم و بر اين باوريم که آيت الله مصباح رهبر معنوي اين جبهه نيست بلکه متعلق به همه است.

بادامچيان با اشاره به اينکه جبهه پايداري يک حزب است خاطر نشان کرد: براساس مصوبات کميسيون ماده 10 احزاب، حزب متشکل از اشخاص حقيقي است و جبهه متشکل از اشخاص تشکل‌هاي حقوقي لذا جبهه پايداري را نمي‌توان يک جبهه دانست.

وي اظهار داشت: محدود کردن آيت الله مصباح يزدي به جبهه پايداري حيف است زيرا ايشان متعلق به همه هستند و جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري براي ايشان احترام خاصي قائل است.

عضو حزب موتلفه اسلامي درباره حضور احمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري سال آينده گفت:‌بهتر است اين موضوع را از خود ايشان سوال کنيد و من در اين باره نظري ندارم.

بادامچيان تصريح کرد: جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري زير نظر جامعتين مسير خود براي انخابات رياست جمهوري را طي کند زيرا بر اين با ور است دو نهاد در مسير باورها و انديشه‌هاي امام حرکت خود را تبيين مي‌کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامي درباره نطق حميد رسايي عليه هاشمي رفسنجاني در صحن علني مجلس شوراي اسلامي گفت: بهتر بود رسايي با ادب و متانت در اين باره صحبت کند و نسبت به شخصيت‌هاي انقلابي کشور حسن نيت بيشتري به خرج دهد.

انتهای پیام/
پ2

برچسب ها: جبهه ، پایداری ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار