نماینده مردم قم با بیان اینکه دیروز جلسه کمیته دفاعی کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: متأسفانه دولت هنوز حقوق ماه گذشته کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دفاعی را پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، امیرآبادی با انتقاد از تأخیر ایجاد شده از سوی دولت در پرداخت حقوق نیروهای مسلح گفت: این در حالی است که حقوق‌های همه کارکنان نهادهای دولتی پرداخت شده و تنها نیروهای مسلح هستند که هنوز حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و این در حالی است که در تمام دنیا توجه ویژه‌ای به کارکنان سازمان‌های دفاعی و نظامی می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری اینکه نیروهای مسلح افرادی مخلص و با ایمانند، تصریح کرد: باید نسبت به افرادی که از دین، وطن و انقلاب ما دفاع می‌کنند، ‌تقدیر و تشکر ویژه‌ای به عمل آورد و جایگاه مخصوصی برای آنها در نظر گرفت.
وی همچنین با تأکید بر تعجیل دولت در پرداخت حقوق نیروهای مسلح، گفت: در حالی که کارمندان دیگر دستگاه‌ها، همواره در کنار خانواده‌های خود هستند،‌ نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی که در مرزهای آبی و خاکی کشورمان خدمت می‌کنند، برخی گاه تا ماه‌ها از خانواده‌های خود دور هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.