تيم واليبال پيکان پس از برد مقابل پيشگامان کوير يزد، توانست جايگاه صدر جدول رده بندي را به خود اختصاص دهد.

پيمان اکبري، سرمربي تيم واليبال پيکان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: چون فاصله امتيازي تيمها بسيار کم است، صدرنشيني در شرايط کنوني زياد اهميت ندارد و با توجه به اينکه هر هفته شاهد بروز يک اتفاق خاص در ليگ هستيم، به صدرنشيني دل خوش نخواهيم کرد و اميدوارم بازيهاي بعدي را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

وي يادآور شد؛ نتيجه آخر نيم فصل دوم از آن جهت که جزو چهار تيم راه يافته به پلي آف باشيم، داراي اهميت بسزايي است و ما براي رسيدن به اين هدف مهم نهايت توان و تلاش خود را بکار خواهيم گرفت.

وي گفت: ديدار ما با تيم پيشگامان کوير يزد به دليل آنکه پيکان در مکان دوم و يزد درصدر جدول رده بندي قرار داشت، حساس و سنگين بود.
انتظار بازي قشنگ و زيبا را داشتيم که خوشبختانه تماشاچيان و حاضران در سالن از اين بازي لذت بردند، چون يک بازي واليبال حرفه اي و حساس را در خانه واليبال شاهد بودند.

وي گفت: در مقابل يزد روي چند فاکتور طبق برنامه از قبل طراحي شده پيش رفتيم. با زدن سرويس هاي هدفمند و کاهش اشتباهات فردي، موفق به امتيازآوري از حريف شديم. به نظر من وقتي يک تيم بتواند اشتباهات فردي و خطاهاي تيمي خود را به خوبي کاهش دهد، به طور قطع مي تواند پيروز ميدان باشد.

وي در خصوص "مسعود رمضاني" که حضورش در ترکيب يزد يک ساعت قبل از شروع بازي از سوي فدراسيون اعلام شد، گفت؛ "رمضاني" يکي از واليباليست هاي خوب تيم يزد محسوب مي شود نبود، وي براي آنها شرايط بدي را ايجاد مي کرد. حال اينکه کميته انضباطي طي عصر روز دوشنبه راي خاصي را اعلام و يک ساعت قبل از بازي هفته چهاردهم آن را تغيير مي دهد، باعث شد تا شرايط ذهني شاگردانم تغيير کند.

وي تصريح کرد: اگر مسئولان فدراسيون و کميته انضباطي حق مسعود عزيزي را بخشش مي داشتند، ما حرفي نداريم و تابع قوانين هستيم، ولي اين موضوع برنامه هاي تاکتيکي و تمريني ما را تا حد قابل توجهي تغيير داد، چون ما با توجه به نبود وي تمرين کرده و يک ساعت قبل از شروع بازي تمامي برنامه ها و حتي در 2 دنده ارنج را تغيير داديم. اين تغيير راي ناگهاني کميته انضباطي تا حدودي از نظر روحي و رواني بازيکنان را به حاشيه کشاند.

** دوست دارم واليبال از حاشيه دور شود

سرمربي تيم واليبال پيکان يادآور شد؛ ما دوست داريم حاشيه ها از واليبال دور شود، چون حيف است واليبال که ورزش زيبا و قشنگي محسوب مي شود، با حواشي روبرو شود. نبايد بازيکنان و مربيان به خود اجازه دهند که تحت شرايط خاص با ايجاد حواشي واليبال را زيرسوال ببرند.

گفتني است؛ تيم واليبال پيکان در هفته سوم دور برگشت ليگ با نتيجه سه بر يک توانست تيم پيشگامان کوير يزد را شکست دهد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار