رييس ستاد مرکزي حماسه 9 دي گفت: قدرت نرم يکي از مهمترين‌ نمودهاي قدرت به حساب مي‌آيد و حماسه عاشورايي نهم دي در واقع نمادي از قدرت جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در بزرگداشت حماسه 9 دي که صبح امروز(پنج شنبه) از سوي سازمان بسيج اساتيد کشور در مرکز همايش سالن صدا و سيما برگزار شد ناييني رييس ستاد مرکزي حماسه 9 دي اظهار داشت: دشمن در سال 88 با هزينه‌هاي گزاف و با استفاده از تجربيات خود در صدد فروپاشي نظام با بهره‌گيري از مدل انقلاب مخملين بود.

وي با اشاره به فرمايش رهبر مبني بر واکسينه شدن انقلاب در زمان فتنه، افزود: انقلاب اسلامي گفتمان نويني را پديد آورد که بعد فرهنگي آن ارجح بر ساير ابعاد است و غرب هم اين عنصر را مورد هدف قرار داده است و بايد توجه داشت که ابعاد فرهنگي، مهم‌ترين مقوله در جنگ نرم است.

ناييني با بيان اينکه عنصر قدرت در جايگاه بين‌الملي اهميت زيادي دارد، تصريح کرد: قدرت نرم يکي از مهمترين‌ نمودهاي قدرت به حساب مي‌آيد و در واقع صحنه روابط بين‌الملل صحنه رويارويي قدرت است و حماسه عاشورايي نهم دي در واقع نمادي از قدرت جنگ نرم است.

رييس ستاد مرکزي حماسه 9 دي در پايان خاطر نشان کرد: دشمن با بهره گيري از جنگ نرم مي‌خواهد با تاثيرگذاري بر باورها و ارزش‌هاي نخبگان و مردم در صحنه دفاعي انقلاب نفوذ کند.

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: دانشگاه ، بسیج ، همایش ، دی ، نهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار