پژوهشگر مؤسسه کیهان در مشهد گفت: اصلاح‌طلبان در سال 88 دچار فروپاشی شدند اما تیر خلاص را در انتخابات سال 92 می‌خورند و با کشمکش‌هایی که بین آنها وجود دارد اصلاً حضور آنها در انتخابات جای نگرانی ندارد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، پیام فضلی‌نژاد در حاشیه همایش عقبه فرهنگی فتنه در جمع خبرنگاران افزود: دولت احمدی‌نژاد نتوانست به درستی از ظرفیت عظیم روحانیت متعهد به حوزه‌های علمیه استفاده کند و دولت ایشان ارتباط‌ سستی با مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه داشت و امیدواریم تا در فرصت باقی‌مانده از دولت این رویه اصلاح شود.

پژوهشگر مؤسسه کیهان با اشاره به آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر زود است تا در مورد آرایش انتخاباتی جناح‌های مختلف سیاسی نظر داد؛ اما اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند تا با تبلیغات در رسانه‌های مختلف اصولگرایان را چند پارچه نشان دهند.

فضلی‌نژاد تاکید کرد: به اعتقاد بنده اصولگرایان می‌توانند در یک مسیر وحدت حرکت کنند اما اصلاح‌طلبان به شدت دچار شکاف هستند و نمی‌توانند در مسیر واحدی گام بردارند.

فضلی‌نژاد اظهار کرد: احمدی‌نژاد در دل آرایش سیاسی ماه‌های پایانی خود را می‌گذراند و بعد از هشت سال کار مداوم به هشت سال استراحت نیاز دارند و امیدواریم جناح اصیل اصولگرا با تدبیر خود وارد عرصه انتخابات شده و تا چند ماه آینده کاندیدا اجماعی خود را معرفی کند.

پژوهشگر مؤسسه کیهان تاکید کرد: هر جریانی که کمترین زاویه را با ولایت فقیه داشته و با اصول اساسی انقلاب که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که آینه و تجلی حضرت امام هستند آن را تبیین کردند کمترین اختلاف را داشته باشد می‌تواند آراء مردم را در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کسب کند.


برچسب ها: پژوهشگر ، مؤسسه ، کیهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.