مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: حماسه 9 دی معجزه ای الهی بود، وضع مجازات های بازدارنده در دستور کار قوه قضائیه، ولایت فقیه شاخص مشروعیت نظام است و... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سردار جواني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه 9 دي معجزه‌ای الهی بود


مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: بسیاری از تحلیل‌گران غربی تصور می‌کردند سال 88، سال پایانی جمهوری اسلامی خواهد بود، اما با شکل‌گیری حماسه الهی 9 دي، تمامی تحلیل‌ها بر هم ریخت و بار دیگر دست قدرت الهی با حضور مردم همیشه در صحنه آشکار شد.

سامانه موشکي "پاتريوت" چيست و چگونه عمل‌ مي‌کند؟
سامانه موشکی "پاتریوت" توسط شرکت آمریکایی Raytheon ساخته شده است و برای نخستین‌بار در سال۱۹۹۱ برای دفاع از عربستان‌سعودی و رژیم صهیونیستی در جنگ خلیج‌فارس به‌کار گرفته شد.

وزير دادگستري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد:
وضع مجازات‌هاي بازدارنده در دستور كار قوه قضاييه
وزير دادگستري گفت: در حال حاضر عناصر اصلي مجازات‌ها نمي‌تواند زمينه كاهش جرم را در كشور به وجود آورد، ولي مراحل قانوني ايجاد مجازات‌هاي متناسب سپري شده است و پس از نهايي شدن تصويب آن اطلاع رساني مي‌شود.

معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي:
حضور مردم در 9 دي بساط فتنه‌گران را برچيد
معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي با بيان اينکه حضور مردم در 9 دي بساط فتنه‌گران را برچيد، گفت: گراميداشت 9 دي هرساله يادآور اقدامات كساني خواهد بود كه در صدد ضربه زدن به ريشه‌هاي انقلاب بودند و حافظه تاريخي ملت آن‌ها را فراموش نكرده و اجازه حضور آنان را در انتخابات رياست جمهوري آتي نخواهد داد.

محمد جواد لاريجاني در گفتگوي ويژه خبري:
ولايت فقيه شاخص مشروعيت نظام است/ زنجيره فتنه‌ها عليه ايران هرگز متوقف نخواهد شد  دبير ستاد حقوق بشر گفت: زنجيره فتنه‌ها عليه ايران متوقف نخواهد شد اما حماسه 9 دي پايه‌اي براي آينده است تا همچنان با اقتدار و بصيرت وارد عمل شويم.

در آستانه اربعين حسيني صورت گرفت
ورود هيئت دانشجويي "خدام‌الحسين(ع)" به عراق + برنامه سفر
در آستانه اربعين حسيني، هيئت دانشجويي يك هزار و 56 نفره خدام‌الحسين‌(ع) در آستانه اربعين حسيني از صبح امروز وارد عراق شدند.

فعالان دانشجويي با وزير ارشاد ديدار مي‌کنند

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی یکشنبه هفته آينده با سید محمد حسینی وزیر ارشاد دیدار و گفت‌وگو می‌نشينند.

جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
استقرار موشک‌هاي پاتريوت امنيت منطقه را متزلزل مي‌کند
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: استقرار موشک‌هاي پاتريوت مي‌تواند امنيت منطقه را متزلزل کند و اين اقدام ترکيه از نظر استرات‍ژيک براي دستيابي به اهداف بلند مدت خود در اتحاديه اروپاست.

هاني‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
خروج نيروهاي تروريستي آرامش سوريه را تضمين مي‌كند
يک کارشناس سياست خارجي گفت: درخواست اصلي و مهم بشار اسد از نماينده ويژه سازمان ملل خروج هرچه سريع‌تر نيروهاي تروريستي و معارض از خاك سوريه است بنابراين اخضر ابراهيمي بايد در تصميمات سياسي خود اين امر مهم را در مد نظر قرار دهد.

موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
نماینده سازمان ملل در سوریه، باید ثبات و امنیت را به این کشور باز گرداند
يک کارشناس سياست خارجي گفت: اخضر ابراهمیمی نماینده سازمان ملل در امور سوریه، باید با اجرایی شدن طرح خود امنیت و آرامش را به این کشور باز گرداند.

ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
دستگاه قضا در راستاي مقابله با عناصر ضدانقلاب وارد عمل شود


معاون بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي گفت: در آستانه انتخابات انتظار می‌رود که مسئولان با استدلال و منطق روشن در راستای مقابله با عناصر فتنه و ضد انقلاب وارد عمل شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار