امام جمعه شهرستان فارسان، از حماسه نهم دی ماه ملت ایران در سال 88، به عنوان سند پیوند ناگسستنی مردم با ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام عبدالعلی پوراكبر، همزمان با فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه ملت ایران در سال 88، در دیدار خانواده شهیدان و ایثارگران شهرستان فارسان اظهار داشت: براندازی نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمن در فتنه سال 88 به بهانه اعتراض به نتایج انتخابات بود.

وی، با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در خنثی كردن فتنه سال 88، تصریح كرد: ملت قهرمان و ولایتمدار ایران در نهم دی 88 با حضور خود در صحنه تمامی توطئه های دشمنان را خنثی كردند.

حجت الاسلام پوراكبر اضافه كرد: دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برنامه ریزی كرده است و مردم باید با هوشیاری، بصیرت و حضور پرشكوه و همیشگی خود در صحنه های دفاع از نظام، مشت محكمی بر دهان دشمنان و بدخواهان بزنند.

امام جمعه فارسان تصریح كرد: مردم ایران با محور قرار دادن ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دشمن را در توطئه های خود ناكام گذاشته و ولایتمداری و پایبندی خود به آرمان های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و شهیدان را ثابت كرده اند.

شهرستان فارسان، با 94 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر فارسان ) در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.