سفیر کشورمان در بیروت گفت: ایران گام‌های عملی برای اجرای این طرح را با برگزاری نشست تهران با حضور معارضه سوریه برداشته و امیدوار است با اجرای این طرح، ثبات و آرامش در سوریه برقرار شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، الیاس عوده در این ملاقات با تأکید بر ضرورت توقف خشونت و درگیری‌ها در سوریه گفت: آنچه که برای ما حائز اهمیت است حفظ ثبات و استقرار در کشورهای منطقه و اهتمام بیشتر بر موضوع دموکراسی است و این مساله جز با تقویت گفتگو‌ها و اعتقاد به پذیرش آرای دیگران به دست نخواهد آمد.

سراسقف روم ارتدوکس بیروت با اشاره به تلاش‌های بین‌المللی از جمله تلاش‌های کشورمان برای حل بحران سوریه افزود: این گونه اقدامات نقش به سزایی در حل بحران سوریه داشته و مانع گسترش درگیری‌ها و کشتارها خواهد شد.

رکن‌آبادی نیز با تشریح طرح کشورمان برای حل بحران سوریه گفت: ایران گام‌های عملی برای اجرای این طرح را با برگزاری نشست تهران با حضور معارضه سوریه برداشته و امیدوار است با اجرای این طرح، ثبات و آرامش در سوریه برقرار شود.

سفیر ایران در لبنان همچنین با پاتریاک مار پطرس صفیر، رهبر سابق مسیحیان لبنان نیز دیدار و اعیاد میلاد حضرت عیسی و سال جدید میلادی را به وی تبریک گفت و درباره آخرین تحولات منطقه و لبنان گفتگو کرد.

انتهای پیام/پ2

برچسب ها: ایران ، سوریه ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار