معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان، 9دی را روز تثبیت ولایتمداری و پیوند عمیق ملت مسلمان ایران با آرمان های ولایت دانست.

 علیرضا جوادی درگفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، عمق و زوایای پنهان فتنه 88 در دهه های آینده روشن می شود؛ اما حماسه ملت ایران در روز 9دی 88 چنان اهمیتی در ادامه مسیر روشن نظام اسلامی دارد که می توان این روز را هم تراز 22 بهمن 57 قرار داد.

وی افزود: همانطور که ملت آزاده ایران اسلامی در سال 1357، انقلابی مبتنی بر ارزش های اسلامی و آزادگی بنیان نهادند، در روز 9 دی 88 نیز با حمایت خود از عامل تثبیت این انقلاب، نظام اسلامی را برای سال ها بیمه ولایت مداری خود کردند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با اشاره به پیچیدگی ابعاد فتنه 88، تاکید کرد: ملت ایران با بصیرت، هوشیاری و شناخت عمق این توطئه که حاصل سال ها نظریه پردازی و سرمایه گذاری دشمنان ملت ایران برای مقابله با نظام مبتنی بر ولایت فقیه بود، خنثی کردند و آن را با سربلندی به حافظه تاریخ درخشان خود سپردند.

جوادی در ادامه بیان کرد: حرکت خود جوش مردم که به پشتوانه ولایت فقیه صورت گرفته است و چهره مزور و خصمانه دشمنان و معاندان داخلی و خارجی ایران اسلامی را خنثی کرد، نیازمند واکاوی است و باید افراد آگاه و دلسوز با بیان روشنگری دراین زمینه، نسل های آینده را در درک عمیق شرایط کشور و دشمن شناسی کمک کنند/س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، حماسه ، نهم ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.