همدان/

زنده‌ماندن حماسه 9 دي راز عبور از گردنه‌هاي سخت آينده

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: حماسه 9 دي بايد زنده بماند تا با مرور حوادث سال 88، براي عبور از گردنه‌هاي سخت آينده آماده باشيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛دكتر غلامعلي حدادعادل در همايش بزرگ بصيرتي 9 دي  در مسجد جامع شهر ملاير افزود: مردم در 9 دي با حضور حماسي خود در كنار ديگر روزها چون 22 بهمن و 15 خرداد، يك روز جديدي را به ايام انقلاب اضافه كردند.
وي با تشريح چگونگي انتخابات رياست جمهوري در 22 خرداد 88 تصريح كرد: با توجه به اينكه انتخابات بسيار پرشور و پرهيجان و با حضور 85 درصدي مردم برگزار شد، اما عده اي از روي بي بصيرتي دست به اقدامات تحرك آميز زدند.
رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي افزود: به دنبال آشوب‌ها و جريان‌هاي مختلف از سوي فتنه گران، در نهايت كاسه صبر مردم در 9 دي لبريز شد و اين همه تهمت‌ها و نامردمي‌ها را با خلق حماسه اي بزرگ در 9 دي پاسخ دادند.
وي در ادامه بر لزوم آمادگي مردم همراه با بصيرت در انتخابات آينده رياست جمهوري اشاره كرد و اظهار داشت: معلوم نيست چه كساني به صحنه خواهند آمد، اما اين مسلم است كه شما مردم با حضور هميشگي خود به صحنه خواهيد آمد.
نماينده مردم تهران در خانه ملت از مردم خواست به كساني رأي دهند كه به امام و رهبري وفادار بوده و مدافع اسلام، انقلاب و دلسوز نظام باشند و در برابر دشمنان محكم و استوار بايستند./س
برچسب ها: حماسه ، زنده ، عبور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.