معاون فنی سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی،گفت: از بهمن ماه با حذف سهمیه بنزین خودروهای لوکس تازه وارد 1800 سی.سی به بالا، اين گروه بايد با قيمت آزاد700 تومان سوخت مورد نياز خود را دريافت کنند.

شهرام رضائی معاون فنی سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر حذف سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای خودروهای نو با موتور  1800 سی.سی، به بالا گفت: با وجود حذف سهمیه بنزین این دسته از خودروها، کارت هوشمند سوخت آنها نمی سوزد.

وي تصريح کرد: خودروهای فاقد سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی از ابتدای بهمن ماه می‌توانند بنزین ۷۰۰ تومانی  را از جایگاه‌ها خریداری کنند.

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام اینکه از ابتدای  بهمن ماه سالجاری فقط سهمیه بنزین آزاد با قیمت 700 تومانی به کارت‌های هوشمند سوخت این دسته از خودروها واریز می شود، تصریح کرد: یکی از اهداف راه اندازی سامانه هوشمند سوخت، سوخت گیری تمامی خودروها با کارت در سطح مجاری عرضه است.

رضايي با تاکید بر اینکه  خودروهای بالای 1800 سی.سی می توانند با کارت هوشمند سوخت شخصی اقدام به خرید بنزین با نرخ آزاد در جایگاه‌ها کنند، افزود:  برای تمامی خودروهای وارداتی و حتی لوکس هم کارت هوشمند سوخت صادر مي شود.

وي در خصوص کارت هوشمند سوخت جديد گفت: کارت هوشمند سوخت براي خودروهاي جديد صادر و جايگزين کارت قبلي مي شود.

رضايي خاطر نشان کرد: از زمان رونمايي کارت هوشمند جديد حدود 500 هزار کارت صادر شده است./ر
برچسب ها: کارت ، سوخت ، سهمیه ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار