تحليلگر مسائل اقتصادي تاکيد کرد شماري از شرکتهاي آمريکايي از پرتگاه مالي سقوط خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه فاکس نيوز ؛  اليزابت مک دونالد درباره پرتگاه مالي آمريکا گفت اگر بحران مالي آمريکا حل نشود آمريکا به پرتگاه مالي مي رسد و بسياري از شرکتها از اين پرتگاه سقوط خواهند کرد. بانک گولدمن ساکس پيش بيني کرده است شماري از شرکتها از اين پرتگاه سقوط مي کنند.

 علت سقوط اين شرکتها اين است که بسياري از آنها بيش از نيمي از سفارشها و قراردادهاي خود را از دولت دريافت مي کنند. گولدمن ساکس از سال2011 و از زماني که بحران سقف بدهي آمريکا پيش آمد، هشدار مي داد و همان بحران در نهايت پرتگاه مالي را بوجود آورد. اين بانک هشدار داده بود که بسياري از شرکتهاي مهم به دردسر خواهند افتاد. 

لارن فيکس درباره بحران در صنعت خودروسازي آمريکا در صورت تحقق پرتگاه مالي گفت اگر آمريکا از پرتگاه مالي سقوط کند، در آن صورت مالياتها افزايش مي يابد و اين مسئله باعث مي شود تا مردم پول کمتري داشته باشند و تقاضا براي خريد خودرو کمتر خواهد شد.

بنابراين پرتگاه مالي مي تواند در نهايت به پرتگاهي براي صنعت خودروي آمريکا نيز تبديل شود. در چنين شرايطي بانکها و شرکتهايي که وام خودرو مي دهند نيز تمايل کمتري به پرداخت وام خواهند داشت زيرا آنها مي بينند بحران اقتصادي سبب شده است تا بسياري بيکار شوند، درآمد مردم کمتر شود و در نهايت آنها پول کافي براي بازپرداخت اقساط خود نداشته باشند. 

برچسب ها: اقتصاد ، پرتگاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار