این اثر نمایشی تمام تلاش خود را انجام داده که تصویری از دنیای پراضطراب انسان معاصر را در قالبی طنز به تماشاگر ارائه دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ سید شاهین علایی نژاد  با بیان این مطلب افزود: به نظر من کلیت تئاتر محیطی تئاتری برای همدردی با تماشاگر امروزی است که در دنیای امروزی خود گرفتار ترس و اضطراب و سرعت است و می خواهد بیننده اثری باشد که او را با خود در این دنیای پرتلاطم همراه کند.
وی ادامه داد : نمایش"زیر آبی" داستان تعدادی آدم در روستایی است که خواهان یادگیری شنا هستند اما در این مکان حتی یک قطره آب هم وجود ندارد و این موضوع داستان خود در برگیرنده اتفاقات دیگری است که نشان دهنده گم گشتگی، ترس و اضطراب انسان در دنیای معاصر است.
علایی نژاد خاطر نشان کرد: ما در این نمایش تلاش کردیم با در نظر گرفتن یک ریتم کند و ایجاد لحظات طنز آمیز داستانی را برای تماشاگر در قالب یک تئاتر محیطی نمایش دهیم که بتواند نمایش گر بخشی از زندگی روزمره او در دنیای پیرامون خود باشد.
گفتني است؛ نمایش "زیر آبی" هر روز غیر از شنبه ها ساعت 17 با بازی محسن گودرزی، بهروز پور برجی، سعید احمدی، شاهین علائی نژاد  در سالن انتظار تالاراصلی تئاتر شهر به صحنه می رود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار