تنها تا دو سال ديگر رانندگان خواهند توانست به کمک گوشی هوشمند درهای اتومبیل خود را باز کنند و موتور اتومبیل را روشن كنند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اين روزها هر روز قابليت جديدي به گوشي هاي هوشمند اضافه مي شودو ديگر اين گوشي ها تنها براي تماس بكار نمي روند و كم كم دارند تبديل به يك وسيله همه كاره مي شوند. به طوريكه شرکت خودروسازی Hyundai Motor کره پیش‌بینی کرده که تا سال 2015 میلادی رانندگان خواهند توانست به کمک گوشی هوشمند درهای اتومبیل خود را باز کنند و موتور اتومبیل را روشن كنند که تمامی این قابلیت‌ها فقط به کمک یک تگ ارتباطی کوتاه‌بورد انجام می‌شود.
 


 
البته باید توجه داشت این تمام قابلیت‌های گوشی هوشمند شما در سال 2015 نیست. پس از آنکه اتومبیل شما روشن می‌شود،  گوشی به آن متصل خواهد شد و به صورت خودکار موسیقی مورد علاقه شما را پخش خواهد کرد، دفترچه تلفن را در اختیار شما خواهد گذاشت و ایستگاه‌های  رادیویی مورد نظرتان را مشخص خواهد  کرد.
 


زمانی که راننده پشت فرمان می‌نشید، آیینه‌ها و تمام تنظیمات‌ آن‌ها و صندلی  به صورت خودکار بر اساس قد و وزن شما  تغییر خواهد کرد تا فرمان در بهترین حالت در دستان شما قرار گیرد. در این اتومبیل گوشی هوشمند شما  به صورت بی‌سیم شارژ خواهد شد و انرژی مورد نیاز خود را از اتومبیل دریافت خواهد کرد.
 

لازم  به ذکر است که شرکت Hyundai چندی پیش سیستم ارتباطی و الکترونیکی خودروهای خود را به طور کامل متحول کرد تا در مرحله نخست نسل جدید خودروهای New Generation i30 که در شهر فرانکفورت آلمان تولید می‌شوند، با سیستم پیشرفته و نوین در اختیار مشتریان قرار گیرند و پس از آن تمامی خودروهای این شرکت به فناوری یاد شده مجهز شوند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.