فیلم سینمایی "فرزند چهارم" تازه ترین ساخته وحید موسائیان در سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور خواهد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرزند چهارم که فیلمبرداری آن در ایران، کنیا و سومالی انجام گرفته است،‌ ماجرای حضور یک بازیگر زن ایرانی در مناطق آشوب زده کشور سومالی را به تصویر می کشد. در این فیلم که به کارگردانی و نویسندگی وحید موسائیان در بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است ؛ بازیگرانی مانند مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی  حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر کشور حضور دارند. همچنین در این فیلم حامد بهداد در قالب شخصیتی متفاوت و خاص حضور دارد که نقشی متمایز و تازه در کارنامه بازیگری او به شمار می رود. علی محمد قاسمی مدیریت فیلمبرداری این فیلم را به عهده داشته است و کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس فیلم بوده است. گفته می شود سطح کیفی کارگردانی،‌ بازیگری، فیلمبرداری و طراحی هنری از جمله ویژگیهای مثبت این فیلم است که احتمالا مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
 
در حال حاضر تدوین فیلم توسط حسن حسندوست به پایان رسیده، و سایر مراحل فنی فیلم سینمایی فرزند چهارم نیز در حال انجام است و گروه سازنده با ارائه نسخه اولیه برای بازبینی هیات انتخاب،‌ در تلاشند نسخه نهایی فیلم را برای نمایش در جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنند. این فیلم یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که پیش بینی می شود در جشنواره سی و یکم مورد استقبال و توجه مخاطبین و منتقدین سینمایی قرار گیرد. فیلم قبلی وحید موسائیان گلچهره نام داشت که در دوره بیست و نهم جشنواره حضور داشت و مورد توجه قرار گرفت. وحید موسائیان با فیلم گلچهره جوایز بین المللی فراوانی را نیز کسب کرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار