نهم دی روز فروپاشی شبکه های اجتماعی توطئه چین علیه نظام الهی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان زنجان، مدیر كل صدا و سیمای مركز زنجان،با اعلام این خبرگفت: فشارها و حمایت های استكبار جهانی و تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی هر روز رنگی تازه به خود گرفته و تغییر می كند.

صفری در كمیته ی ارتباطات و اطلاع رسانی افزود:امروزه دشمن با جنگ های فرهنگی و تبلیغاتی تلاش خود را برای فروپاشی نظام اسلامی بكارگرفته و در این بین اصحاب رسانه سربازان خط مقدم جنگ نرم هستند.

وی با اشاره به استفاده دشمنان از ماهواره ها و فضای سایبری علیه نظام اسلامی، یادآور شد: از بین بیش از 18 هزار شبكه ماهواره ای،پنج هزار شبكه در فضای داخلی ایران قابل دسترسی بوده و دو هزار شبكه با امكانات ساده قابل مشاهده اند كه این شبكه ها تمام ابعاد زندگی افراد را پوشش داده و هدایت می كنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطر نشان كرد:شبكه های اجتماعی از مهمترین وسایل استفاده ابزاری دشمنان بوده و با مطالعه و آسیب شناسی اجتماعی پیش بینی های لازم برای تخریب نظام اسلامی را انجام می دهند.

صفری با بیان اینکه دنیای غرب به سركردگی استكبار جهانی،سعی در تجویز معجون لیبرال دمكراتیك به مردم تمام دنیا داشته و تلاش در القای موضوع برتری این دیدگاه نسبت به فرهنگ های بومی و مذهبی دارد ،تصریح کرد: نقش رسانه های داخلی در جذب مخاطب و جلوگیری از القاعات نادرست غربی بسیار حائز اهمیت بوده است.

گفتنی است: دهه فجر امسال صدا و سیمای مركز زنجان برنامه های خود را بر اساس بررسی مسایل پیرامون انقلاب اسلامی، دلایل دوام، بقاء و دستاوردهای آن متمركز كرده است./ب

برچسب ها: شبکه ، اجتماعی ، تخریب ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.