بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) به منظور مقابله با هجمه اقتصادي دشمنان اقدام به تاسيس قرارگاه اقتصادي خيبر کرده است.

مصطفي حضوري مسئول قرارگاه اقتصادي خيبر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران از ايجاد قرارگاه اقتصادي خيبر خبرداد و اظهارداشت: بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) به منظور مقابله با هجمه اقتصادي دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي دست به ايجاد اين قرارگاه زده است.

وي از اهداف اين قرارگاه را تمرکز بخشی به فعالیت گروه‌های بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌ها و نهادهای دانشگاه دانست و گفت: تبیین بیانات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفتمان‌سازی در حوزه اقتصاد در جهت نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری، شبکه سازی، سازمان دهی و ایجاد جبهه مشترک در خصوص مسائل اقتصادی در برابر نظام سلطه از ديگر اهداف ايجاد قرارگاه اقتصادي خيبر است.

مسئول قرارگاه اقتصادي خيبر با بيان اينکه این قرارگاه مدتي‌است که فعالیت خویش را آغاز کرده‌،‌ تصريح کرد: در اولين جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام مصباحی مقدم ریاست کمیسیون برنامه و بودجه با عنوان «اقتصاد مقاومتی و بودجه مقاومتی» صورت داشتيم،‌ بحت بسته شدن بودجه سال 1392 با اين رويکرد مورد بررسی قرار گرفت.

حضوری از ديگر برنامه‌های قرارگاه اقتصادي خيبر را رونمايي از نرم‌افزار و مستند صوتی 30 دقیقه‌ای عنوان کرد و گفت: اين نرم افزار اقتصادی شامل سخنرانی‌های عادل پیغامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) درباره تبیین اندیشه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری، گفت‌وگوهای کارشناسان اقتصادی و برخی آمارها و اطلاعات مفید اقتصادی است.

وي از مستند صوتی «حباب» به عنوان محصول ديگري نام برد که با هدف رفتارشناسی اقتصادی مردم و ریشه‌یابی برخی عادت‌های نادرست اقتصادی در جامعه تهيه شده است.

مسئول قرارگاه اقتصادي خيبر از نقاط قوت قرارگاه را بهره‌گیری از نظرات و مشورت‌های اساتید به ویژه اساتید اقتصادی عنوان کرد  و گفت: اميدواريم به اين وسيله بتوانيم حرکتی هماهنگ و با قوت در جبهه اقتصادی صورت دهيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار