نصیرزاده: وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا و مهدی پاشازاده در جلسات کمیته حقوقی شرکت می کنند

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران هوشنگ نصیرزاده سرپرست کمیته حقوقی و تدوین مقررات از برگزاری جلسه سوم این کمیته خبر داد.

نصیرزاده در این باره گفت: چهارشنبه ساعت 13:30 بعدازظهر، جلسه کارشناسی بازنگری در آیین نامه نقل و انتقالات با حضور مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، کارشناسانی از سازمان لیگ، اتحادیه فوتبال و لژیونرهای باسابقه فوتبال جواد نکونام؛ وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا، مهدی پاشازاده و با حضور کارشناسان کمیته انضباطی و روابط بین الملل در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جلسه سومین جلسه کارشناسی است و روال به گونه ای است که سعی می شود فصل آینده نقل و انتقالات با آیین نامه جدیدی که با فیفا منطبق است تیم ها می توانند یارگیری کرده و مطمئن باشند که در استخدام، پرداخت حقوق و پاداش و حق فسخ برای هر دو طرف، حقوق بین المللی به طور کامل در نظر گرفته می شود.

نصیرزاده در پایان گفت: نکته مهم تر اینکه از سال آینده به جای قراردادهای رسمی که فدراسیون از پیش تهیه و در اختیار باشگاهها قرار می دهد، سعی می شود که به شیوه بین المللی قراردادهای داخلی که توافقات اصلی بین بازیکن و باشگاههاست بیشتر ملاک قرار گیرد. در هر کشوری حق فسخ قرارداد با دلیل موجه انجام می شود که آن دلیل موجه شهر به شهر و کشور به کشور متفاوت است. لژیونرها به ما کمک می کنند که دلیل موجه در اسپانیا، آلمان و اتریش چیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار