انفجار در شرق افغانستان منجر به آتش گرفتن یازده دستگاه کامیون حامل سوخت برای نیروهای خارجی تحت امر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شدکه دست‌کم یک نفر کشته شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا ،در پی انفجاری در استان ننگرهار در شرق افغانستان که عصر یکشنبه روی داد و به آتش گرفتن یازده دستگاه کامیون حامل سوخت برای نیروهای خارجی تحت امر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) منجر شد، دست‌کم یک نفر کشته شد.

محمد ظهیر رئیس پلیس این منطقه گفت :«‌ ابتدا، در پی انفجار یک بمب، یک دستگاه کامیون حامل سوخت آتش گرفت، اما بعدا این آتش سوزی ده دستگاه کامیون دیگر را نیز فرا گرفت. این حادثه حدود ساعت هجده به وقت محلی در منطقه بحسود روی داد ».

وی افزود یک راننده که در این حادثه زخمی شده بود، بعدا در بیمارستان به علت جراحات وارده جان باخت.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است. گروه شورشی طالبان بارها مسئولیت حملات به کامیون های حامل سوخت را بر عهده گرفته است.

 گروه طالبان به غیر نظامیان هشدار داده است از تجمعات رسمی، مراکز و کاروان های نظامی دوری کنند و آنها را اهدافی برای جنگجویان خود خوانده است. طالبان همچنین به مردم در خصوص حمایت از دولت و نیروهای خارجی هشدار داده است
برچسب ها: ناتو ، انفجار ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار