اميرحسين سلام زاده گفت: کانون در زمینه گیم واز منظر فکری و سیاستگذاری با بنیاد ملی بازیهای رایانه ای هماهنگ عمل می کند و کانون از ایده های بنیاد در این عرصه تخصصی بهره مند می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،امیر حسن سلام زاده یاد آور شد:توانایی کشور در زمینه گیم در بنیاد ملی بازی های رایانه ای تجلی می یابد و همین امر سبب شده تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از لحاظ سازمانی و کاری (عرصه گیم )خود  را زیر مجموعه بنیاد بداند .
این مقام مسوول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه  سعی می شود در عرصه تولید گیم از راهکار ها و روش های بنیاد ملی بازی های رایانه ای استفاده شود ،افزود:موازی کاری در عرصه های تخصصی بویژه گیم و حوزه فرهنگ و هنر آسیب زا و دستیابی به اهداف کلان را با مخاطراه روبه رو می سازد .
سلام زاده همچنین به نقش حمایتی بنیاد ملی بازی های رایانه  ای در عرصه گیم اشاره کردو ادامه داد:این بنیاد با هدف حمایت از صنعت بازی رایانه ای شکل گرفته که این حمایت شامل ارایه راهکار های متعدد در حوزه تولید گیم است . تولیدات این عرصه بر اساس اولویت های تبیین شده بنیاد ملی بازی های رایانه ای مورد حمایت قرار می گیرد.
سرپرست واحد تولیدات رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت های کانون در زمینه تولید گیم اشاره کرد و توضیح داد:سر فصل تولید بازی رایانه ای کانون در گروه سنی کودک و نوجوان و با محور خلاقیت و نوآوری است .
به گفته سلام زاده ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه فعالیت 12ساله در زمینه تولید گیم تا کنون 24عنوان بازی تولید کرده است .
وی یاد آور شدکه بازی های رایانه ای تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان در گروه سنی 7تا 17 است ./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار