رییس فدراسیون تیر و کمان ایران تیم ملی را جای بهترین افراد دانست و گفت: اگر در مسابقات انتخابی تیم ملی برای افراد ضعیف جایگزین بهتری انتخاب نشود، خیانت محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رییس فدراسیون تیراندازی با کمان، ورود تمامی ورزشکاران شایسته به اردوهای تیم ملی را از سیاست های مهم کاری خود خواند و گفت: در این فدراسیون به روی تمامی افراد مستعد باز است.

محمد علی شجاعی عصر یکشنبه در جلسه مجمع انتخابات ریاست هیئت تیراندازی باکمان استان قزوین افزود: تلاش می کنیم تا فرصت لازم برای تمامی استعدادها و ورزشکاران شایسته در اردوی تیم های ملی فراهم شود تا حق هیچ تیراندازی ضایع نشود.

وی با بیان اینکه 29 تیرانداز از استان های مختلف کشور در اردوی تیم های ملی حضور دارند، گفت: در صورت استفاده از ظرفیت همه استعدادهای خود و انتخاب بهترین ها می توانیم از یک تیم ملی منسجم برخوردار و به کسب مدال در میادین بین المللی امیدوار باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ملی را جای بهترین ها دانست و با صراحت گفت: اگر برای ملی پوشی که در مسابقاتی حاضر و با عملکرد ضعیف خود باعث خجالت کشور می شود، جایگزین بهتری انتخاب نشود خیانت محسوب می شود.

این مسئول ورزشی تمرکز زدایی را از اولویت های اساسی فدراسیون تیر و کمان خواند و گفت: استان ها در برنامه ریزی فدراسیون از جایگاه بسیار مهمی برخوردارند و فدراسیون در این بخش حمایت از هیئت های استانی را مورد توجه جدی خود قرار داده است.

شجاعی در ادامه از توزیع تجهیزات ورزشی فدراسیون تیراندازی با کمان به هیئت های استانی خبر داد و گفت: این امکانات بزودی به طور عادلانه بین هیئت ها تقسیم و توزیع می شود.

رئیس فدراسیون تیر و کمان، همکاری و عقد تفاهم نامه با نهادهای مختلف برای توسعه و گسترش تیراندازی با کمان را در دستور کار این فدراسیون خواند و گفت: در همین خصوص تاکنون مذاکرات و توافق نامه هایی را با حوزه علمیه قم، بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و شهرداری ها داشته ایم.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای پیشبرد اهداف در رشته های ورزشی کافی نیست، خاطر نشان کرد: بنابراین باید از سایر امکانات مربوط به دستگاه ها و نهادها مانند آموزش و پرورش به شکل مطلوب و شایسته استفاده کنیم که این مهم به خوبی مورد توجه فدراسیون تیراندازی با کمان قرار گرفته است.

شجاعی در پایان از قزوین به عنوان یکی از استان های مستعد در رشته تیر و کمان یاد کرد و گفت: با تلاش بیشتر هیئت و مسئولین ورزش استان قزوین می تواند در این رشته ورزشکاران خوبی را پرورش داده و مانند سالهای گذشته از ملی پوشان خوبی برخوردار باشد.

در مجمع انتخاباتی که با حضور 16 عضو از جمله حق شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و سایر اعضاء برگزار شد، مجید ملاحسینی با کسب 14 رای به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان قزوین برگزیده شد.

شایان ذکر است ملاحسینی برای سومین بار است برای این امر برگزیده  می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار