اعتبارت مدیریت بحران استان زنجان از 90 میلیارد ریال در سال 84 به یك هزار و 530 میلیارد ریال در سال 91رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندار زنجان در دوره آموزشی مدیریت بحران به دهیاران استان زنجان، گفت: وقوع حوادث و بلایای طبیعی موضوعی قطعی و غیرقابل اجتناب است و برخورداری از آمادگی در مواجهه با آن می تواند خسارات و آسیبها را به حداقل كاهش دهد.

رئوفی نژاد افزود: آماده سازی محیط های شهری و روستایی برای مقابله با حوادث طبیعی و ارائه آموزشهای لازم به عموم اقشار جامعه می تواند نقش تعیین كننده ای در نجات جان افراد و كاهش خسارات مالی و جانی ایفا كند.

وی به نقش دهیاری ها در ارتقای خدمات دولت در سطح روستاها اشاره كرد یادآورشد: راه اندازی دهیاری در تمام روستاهای بالای 50 خانوار تا پایان برنامه پنجم برنامه ای پیش بینی شده برای این استان است.

استاندار زنجان ادامه داد: تعداد دهیاری های این استان تا پیش از فعالیت دولت نهم 104 دهیاری بود كه هم اكنون این آمار به 504 دهیاری رسیده است.

رئوفی نژاد راه اندازی دهیای ها را موجب گسترش ساخت و ساز در سطح روستا، افزایش خدمات دولت به روستاییان و رفاه بیشتر مردم عنوان و دهیاران را رابط میان مردم و روستاییان توصیف كرد.

وی خاطرنشان كرد: ارتقای جایگاه روستاها و تاسیس دهیاری ها موجب رشد اقتصادی و اجتماعی این استان می شود و می تواند به روند ارتقا رتبه این استان از دو به یك سرعت ببخشد./ع

برچسب ها: افزایش ، اعتبارات ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.