همايش ملي گردشگري و طبيعت‌گردي ايران زمين، 17 اسفند در همدان برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كردستان؛ دبير اجرايي همايش ملي گردشگري و طبيعت‌گردي ايران‌زمين گفت: مهلت ارسال چکيده آثار به همراه متن کامل مقالات تا هفتم بهمن‌ و آخرين مهلت نام‌نويسي نيز 27 بهمن‌ است.
سجاد آستاني افزود:‌ گردشگري و طبيعت‌گردي، گردشگري و محيط ‌زيست، گردشگري شهري، گردشگري روستايي، گردشگري و مدل‌هاي اقليمي، گردشگري و جغرافيا، گردشگري و اکوسيستم‌هاي آبي و تالابي، گردشگري در مناطق حفاظت شده، پارک‌هاي ملي و جنگلي، گردشگري در سواحل و استراتژي‌ها و هدفمندي مديريت گردشگري از مهم‌ترين محورهاي اين همايش است.
وي بررسي گردشگري مذهبي، گردشگري فرهنگي، گردشگري و موزه‌ها، گردشگري و ژئوتوريسم، گردشگري الکترونيک، گردشگري و اقتصاد، گردشگري و امنيت، گردشگري و توسعه پايدار، گردشگري و جهاني شدن، گردشگري و معماري، گردشگري روستايي عشايري، تغييرات آب و هوايي و گردشگري، نقش صنعت در رشد حمل و نقل و گردشگري، آموزش و تورگرداني گردشگري، گردشگري و موسيقي‌هاي محلي، گردشگري ادبي، گردشگري ورزشي و ساير ايده‌هاي نوين در زمينه گردشگري و طبيعت‌گردي را از ديگر محورهاي اين همايش ملي برشمرد.
آستاني با بيان اینکه مقالات برتر همايش به صورت ويژه‌نامه در مجلات معتبر علمي کشور به چاپ خواهد رسيد، افزود: کارگاه‌هاي آموزشي آشنايي با مدل‌هاي تصميم‌گيري چند معياره در گردشگري و توريسم، دوره مقدماتي نرم‌افزار ArcGIS10 و دوره تکنولوژي فکر و مقاله نويسي نيز در اين همايش برگزار مي‌شود.
دبير اجرايي همايش ملي گردشگري و طبيعت‌گردي ايران‌زمين گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند مقالات کامل خود را به ايميل همايش به آدرس H.tourism2013@gmail.com ارسال کنند يا با دبيرخانه همايش در دانشگاه آزاد اسلامي همدان تماس بگيرند./ب
برچسب ها: همایش ، ملی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.