تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی هفته نوزدهم، برای آنکه مثل چند بازی قبل از اشتباهات داوری ضربه نخورد، جوسازی هایی علیه قهرمانی، داور بازی با فجر سپاسی به راه انداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرپرست سرخ ها پیش از بازی با فجر صحبت هایی رادر خصوص داوری مطرح کرد که زیاد به مزاق استقلالی ها خوش نیامد و باعث شد تا استقلالی ها در مقام پاسخگویی برآیند.

اما امروز رویانیان دقایقی با سرپرست تیمش به گفتگو پرداخت و از او خواست در این شرایط که تیم روند صعودی را در پیش گرفته با مطرح کردن مسائل این چنینی تیم را به حاشیه نبرد.

گفتنی است: یکی از دلایل مهم رویانیان نزدیک بودن بازی پیش رو است و او نمی خواهد تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم بخورد مدیر عامل پرسپولیس از دوست صمیمانه اش خواست که به هیچ عنوان جواب استقلالی ها را ندهد و اجازه بدهد کادر فنی وبازیکنان در زمین حرفهایشان را بزنند.

*تذکر جدی گل محمدی به پروویچ:

کمتر مصاحبه کن، به حاشیه می روی!

هافبک صربستانی پرسپولیسی ها که سابقه بازی در ستاره سرخ را هم در کارنامه اش دارد خیلی زود و پس از حدود 10 روز از آمدنش به ایران توسط یحیی گل محمدی در ترکیب به پرسپولیس به میدان رفت.

بر اساس این گزارش، پروویچ طی مدتی که در ایران حضور دارد به خصوص پس از عقد قرار داد رسمی با پرسپولیس مصاحبه ای گوناگونی را به نشریات و رسانه های مختلف انجام داده است و چون بازیکن خوش مصاحبه ای هم هست خبرنگاران علاقه زیادی به گفتگو با او را  دارند..

او ظاهرا چند تن از اعضاء کادر فنی متوجه این موضوع شده اند و جریان را به یحیی گل محمدی گزارش داده اند یحیی هم خیلی زود به هافبک تازه وارد تیمش جلسه گذاشت واز اوخواست که از حجم مصاحبه هایش کم کند و سعی کند با تمرکز بیشتری در اختیار تیم باشد.

سرمربی پرسپولیس به پروویچ گفته که در ایران مصاحبه زیاد باعث می شود یک بازیکن خیلی زود به حاشیه برود سعی کن کمتر مصاحبه کنی وتا جایی که می توانی از خبرنگاران دور باشی.

*رضایی به تهران بازگشت

غلامرضا رضایی مهاجم شیرازی الاصل پرسپولیس در مصاف با فجر موفق شد سریعترین گل لیگ ا وارد دوازده تیم زادگاهش بکند.

بنا بر این گزارش، رضایی پس از پایان بازی از کادر فنی تیمش خواست که به یک روز مرخصی بدهند تا او بتواند در شیراز بماند و به دیدار اقوام ودوستانش برود گل محمدی هم به پاس گلزنی او در بازی برابر فجر با این موضوع مخالفتی نکرد تا رضایی همراه کاروان سرخ به تهران نیاید.

گفتنی است: مرخصی رضایی تنها 24 ساعت بود واو پس از پایان این مهلت به تهران بازگشت تا در تمرینات روز سه شنبه تیمش حضور پیدا کند.
لازم به ذکر است پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر،روز جمعه و در ساعت 17:30 میزبان گهر دورود است.
 
یحیی برنامه هایش برای دربی را آغاز کرد
 
یحیی گل محمدی که چند بازی است سکان هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته است بارها در جمع خصوصی اش  از اهمیت بالای دربی صحبت کرده است.
بنا بر این گزارش، از پایان بازی مقابل فجرسپاسی،سرمربی سرخ ها وظایف هر یک از اعضای کادر فنی اش را به آنها ارائه کرده و از آنها خواسته که با حساسیت بالا وظایفشان را به انجام برسانند تا بتوانند در بازی دربی به آنچه می خواهند برسند.
گل محمدی خوب می داند که بردن استقلال از چند جهت برایش حائز اهمیت است،چرا که استقلال قلعه نوعی هرگز به پرسپولیس نباخته و این موضوع فشار زیادی را روی دوش بازیکنان و هواداران پرسپولیس وارد می کند.
 
جدایی از این برد در دربی می تواند یحیی را محبوب تر از همیشه بکند و بدین ترتیب خودش را روی نیمکت پرسپولیس بیمه کند.
قرار است دستیار گل محمدی تمام بازی های استقلال را به دقت زیر نظر بگیرند و گزارشات خود را به او تحویل بدهند تا در تمرینان روی نقاط ضعف و قوت رقیب دیرینه شان کار کنند.
گفتنی است: دربی برگشت روز جمعه ششم بهمن در هفته بیست و سوم برگزار می شود.
 
پروویچ:فکر می کردم نیلسون چند سال در ایران است
پروویج هافبک تازه وارد پرسپولیسی ها در این مدت نشان داده که بازیکنی خونگرم است و خیلی زود توانسته خودش را با شرایط وفق بدهد.
این گزارش حاکی است، صربستانی سرخ ها وقتی متوجه رابطه خوب بازیکنان پرسپولیسی با نیلسونه برزیلی شد،اما از هم تیمی هایش پرسید که این دروازه بان برزیلی چند سال است که در این تیم حضور دارد،اما وقتی او متوجه شد که دروازه بان اول تیمش از ابتدای فصل جاری به ایران آمده حسابی متعجب شد.
پروویج معتقد بود نیلسون حتما چندین سال در پرسپولیس حضور دارد که اینچنین رابطه عاطفی و خوب بین او و بازیکنان هم تیمی اش برقرار است.
او حتما بر این باور بود که خودش بسیار زود با شرایط خو می گیرد و تصورش را نمی کرد بازیکنی را ببیند که در این رابطه از او پیشی بگیرد.
 
تماس رویانیان با مدیر عامل فجر؛
وقتی به شما پول می دادیم این حرف ها نبود؟
!
باخت در هفته نوزدهم برای فجری ها اصلا قابل تحمل نبوده و آنها پس از شکست مقابل پرسپولیس مسایلی را مطرح کردند که شاید تا مدتی این تیم را وارد حاشیه کند.
لازم به ذکر است، رویانیان که انتظار نداشت مدیر عامل و مسئولان باشگاه شیرازی پس از شکست مقابل پرسپولیس دست به افشاگری بزنند در تماس با خبری گلایه اش را مطرح کرد.
او در این تماس تلفنی اقدام باشگاه فجر سپاسی را غیر حرفه ای دانسته و بر این باور بود که این صحبت ها در شرایطی که پرسپولیس رفته رفته خودش را از حاشیه بیرون می کشد،دشمنی محسوب می شود.
در این بین مدیر عامل فجر هم تمام تلاشش را که تا همتای تهرانی اش ناراحت نشود و کدورت ها از بین برود،اما در انجام این کار ناموفق بود.
رویانیان در بخشی از صحبت هایش به جعفر جعفری کنایه زده و از او سوال کرده،چطور زمانی که پول رضایتنامه را از ما گرفتید این حرف و حدیث ها نبود،حالا که یک بازی را باخته اید این حرف ها مطرح شده است؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار