مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: صدور كيفر خواست بيش از 100 مفسد اقتصادي/ "فائزه هاشمي" سه روز پيش به انفرادي منتقل شده است ، پیام تسلیت سرلشکر سلیمانی به مناسبت درگذشت "حاج حسن خواجه"، اصل 44 از اساسی‌ترین و تحول‌آفرین‌ترین قوانین مصوب و اجرا شده در کشور است و....

مهمترین عناوین اخبار سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

صدور كيفر خواست بيش از 100 مفسد اقتصادي/ "فائزه هاشمي" سه روز پيش به انفرادي منتقل شده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/11/677390_132.jpg

سخنگوي دستگاه قضا گفت: برای بیش از 100 نفر در پرونده بزرگ فساد بانکی کیفرخواست صادر شده و علاوه بر کیفرخواست، 39 نفر نیز محاکمه شده‌اند.

مصوبه استخدام بي‌قيد و شرط دولت، اعطاي چك سفيد امضا به بقايي است

نماينده مردم تهران در مجلس مصوبه هيئت دولت مبني بر اعطاي اختيارات ويژه به معاون اجرايي رئيس جمهور براي استخدام 1500 نفر را اعطاي چك سفيد امضا به بقايي دانست.

ابلاغيه بانک مرکزي نشان داد که از توليد‌کنندگان حمايت نمي‌شود
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:تولید ملی فقط در راستای حمایت از تولیدکنندگان محقق می‌شود؛ اینکه بگوییم به دلیل معوقات بانکی وام تعلق نمی‌گیرد، پاک کردن صورت مسئله و سلب مسئولیت از خود است.

پیام تسلیت سرلشکر سلیمانی به مناسبت درگذشت "حاج حسن خواجه"


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/11/677907_510.jpg

 فرمانده نيروي قدس سپاه در پیامی عروج ملکوتی"حاج حسن خواجه" را تسلیت گفت.

آمادگي بيمارستان منطقه يکم نيروي دريايي براي پذيرش بيماران نيازمند
 رئيس بيمارستان منطقه يکم نداجا با اشاره به اهداف بهداشت و درمان نيروي دريايي ارتش در اجراي طرح مردم‌ياري در رزمايش تخصصي ولايت 91 گفت: ويزيت رايگان مردم مناطق محروم از جمله اين برنامه‌ها است، لذا با يک تيم تخصصي در روستاهاي محدوده عمومي رزمايش حضور يافته‌ايم

تقدیر 200 نماینده مجلس از "فرهاد دانشجو"

 ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از تلاش‌ها و اقدامات دکتر فرهاد دانشجو تقدیر و تشکر کردند.

رای دیوان محاسبات به استرداد اضافه دریافت وزارت نیرو از مشترکین برق
هیات عمومی دیوان محاسبات کشور به استرداد اضافه دریافت وزارت نیرو از مشترکین برق برخی از شهرها و روستاها حکم داد.

اصل 44 از اساسی‌ترین و تحول‌آفرین‌ترین قوانین مصوب و اجرا شده در کشور است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/11/677637_900.jpg

 رئیس جمهور گفت: قانون اصل 44 یکی از مهمترین، اساسی‌ترین و تحول‌آفرین‌ترین قوانینی است که تاکنون در کشور تصویب شده و در مسیر اجرا قرار گرفته که تاکنون نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در مسیر اجرای آن صورت گرفته است.

سفرهاي استاني كميسيون كشاورزي گامي در جهت توليد داخلي
عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس گفت: سفرهاي استاني کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي به مناطق مختلف كشورمان جهت ارتقا کيفيت بخش توليد کشاورزي و دامپروري بوده است.

قول‌هاي مساعد رئيس جمهور جهت حل مشکلات استان يزد

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: شب گذشته در محل پاستور با رییس‌جمهور جلسه‌ای برگزار شد و در این جلسه پیرامون مسائل زیرساختی استان یزد به خصوص موضوع آب و گاز مباحث مفصلي مطرح و قول‌هاي مساعدی برای حل مشکلات استان در خصوص مسائل زیرساختي داده شد.

جبهه اصلاح‌طلبان با "ناطق" ديدار مي کند / احتمال برگزاري گنگره بزرگ اصلاح‌طلبان


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/11/677279_656.jpg

 سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: در جلسه 19 دي‌ماه جبهه اصلاح‌طلبان بحث و بررسي درباره برگزاري" کنگره بزرگ اصلاح‌طلبان" انجام خواهد شد.

طرح «حمایت از تولید ملی»+ متن کامل
بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري و تاکيد ايشان بر حمايت از کار و سرمايه ايراني،همچنين نامگذاري امسال به نام توليد ملي در راستاي حمايت از توليدکنندگان کميسيون صنايع و معادن مجلس طرحي را در دست بررسي قرار داد که به موجب ان اصناف توليدي از امتيازاتي براي تسهيل در امر توليد و صادرات برخوردار مي‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار