برای حفظ و توسعه کیفیت و کمیت آب شرب در بهشهر بیش از 1300 متر توسعه و اصلاح شبکه انجام و 400 فقره اشعاب آب استانداردسازی شد.

 

مدیر آب و فاضلاب بهشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه 2500 کنتور خراب آب در بهشهر شناسایی شده گفت : تاکنون 460 فقره از این کنتورها تعویض شده است.

زارع اشرفی با تأکید بر اینکه برای تعویض کنتور بالغ بر 210 میلیون ریال هزینه شده است افزود : دلیل اجرای این طرح کاهش هدر رفت آب، صرفه‌جویی در مصرف آن و ارتقای رضایتمندی مشترکان است.

وی با بیان اینکه توسعه طرح‌های آبرسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد : باید تلاش کرد تا با اختصاص و به‌کارگیری ابزار نوین گامی مؤثر در راستای توسعه‌ طرح‌های آبرسانی برداشت.

مدیر آب و فاضلاب بهشهر گفت : امور آب و فاضلاب منطقه بهشهر با داشتن 23 حلقه چاه، 387 کیلومتر شبکه آبرسانی، 98 کیلومتر خط انتقال، 625 لیتر در ثانیه تولید آب و 30 هزار متر مکعب مخازن ذخیره 363 هزار مشترک آب در شهرهای بهشهر، رستمکلا و خلیل شهر خدمات‌رسانی می‌کند.

زارع اشرفی با بیان اینکه برای حفظ و توسعه کیفیت و کمیت آب شرب در بهشهر بالغ بر 1300 متر توسعه و اصلاح شبکه انجام و 400 فقره انشعاب آب استاندارد سازی شد به لزوم بهینه‌سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب اشاره کرد و افزود: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر 7200 میلیون ریال در بهشهر انجام شده است./ع


برچسب ها: آب ، شرب ، بهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.