206 نفر از دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری به سفر عمره مفرده دانشجویی اعزام می شوند.

مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، بمنظور انتخاب 206 نفر از دانشجویان برای تشرف به این سفر معنوی، با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

کارشناس عمره و عتبات دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد گفت: 280 هزار دانشجو در سراسر کشور، جهت تشرف به عمره دانشجویی ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 15 هزار نفر انتخاب و اعزام می شوند.

مظاهری، سهمیه عمره دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری هم 206 هزار نفر است که از این تعداد، 103 نفر مجرد و 103 نفر هم به صورت متأهلی اعزام می شوند.

وی، زمان اعزام دانشجویان به عمره مفرده را از سوم فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده ( 1392 ) اعلام کرد و افزود: طبق سالهای گذشته، مبلغ 600 هزار تومان وام برای هر فرد هم در نظر گرفته شده که البته رایزنی با بانک ملت برای افزایش این وام در حال انجام است.

کارشناس عمره و عتبات دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری افزود: اطلاع رسانی به دانشجویان منتخب، از طریق سایت لبیک و همچنین با ارسال پیامک از طریق ستاد عمره انجام می شود. /ع

برچسب ها: عمره ، دانشجویی ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.