برگزاري جشنواره به صورت بين المللي مي تواند باعث تاثير گذاريش شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رضا برجي عكاس و مستند ساز سينماي ايران در گفت وگو با ستاد خبري جشنواره ملي نماز و نيايش در باره برگزاري اين جشنواره عنوان كرد : ميزان اثر گذاري هر جشنواره اي با توجه به ابعاد برگزاريش قابل بازخواني و ارزيابي است . جشنواره اي كه در سطح داخلي برگزار شود به اندازه خودش اهميت و جايگاه دارد و جشنواره اي كه در سطح جهاني برگزار شود مي تواند با تعداد زياد تري از مخاطبان ارتباط داشته باشد .
اين عكاس با تاكيد بر هدفمند بودن برگزاري اين جشنواره در اشاعه فرهنگ نماز و نيايش افزود : نيايش و عبادت در فرهنگ تمام اديان الهي اعم از مسيحي ، مسلمان ، بودايي و غيره جايگاه خاص و ويژه اي دارد و با برنامه ريزي هدفمند در جشنواره نماز و نيايش به راحتي مي توانيم ابعاد بين المللي به اين جشنواره بدهيم و فيلم هاي فيلم سازان تمام نقاط جهان را در باره عبادت و نماز به نمايش دربياوريم و توانايي فيلم ساز ايراني را در جهت پرداختن درست به مقوله عبادت مسلما آنها را به جهانيان عرصه كنيم .
برجي با اشاره به تبليغات مناسب براي برگزاري جشنواره تصريح كرد : اين نوع موضوعات چون با مسائل اعتقادي مردم سرو كار دارند مي توانند با اطلاع رساني صحيح مخاطبان زيادي داشته باشند و مردم از تمام اقشار به ديدن فيلم هاي جشنواره بيايند . تبليغات جشنواره بايد به گونه اي باشد كه تمام مردم از آن اطلاع داشته باشند .
اين سينماگر با تاكيد بر فعاليت دائمي دبير خانه جشنواره در طول سال گفت : بايد دبير خانه و ستاد اجرايي جشنواره با تدوين برنامه هايي فيلم هاي منتخب جشنواره را در مناطق مختلف كشور نشان دهند و از فيلم سازان جوان و مستعدي كه در اين عرصه حضور داشته اند حمايت هاي لازم را انجام بدهند .
پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم برگزار مي شود ./ي2

برچسب ها: مستند ، جشنواره ، نماز ، نیایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار