بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه در استان چهارمحال و بختیاری، با راه اندازی خط تولید « اسکین پس »، تولید ورق خودرو پیشرفته، مطابق با استانداردهای روز دنیا را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رئیس هیأت مدیره شرکت ورق خودروی استان چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: خط تولید « اسکین پس » این کارخانه، از اردیبهشت‌ماه امسال راه اندازی شده و محصولات با کیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کند.

مسعود جوانبخت افزود: محصولات « اسکین پس » بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه در استان چهارمحال و بختیاری، با پشت سر گذاشتن آزمایش های موفق، تولید و وارد بازار شد.

وی، با اشاره به اینکه راه اندازی خط تولید « اسکین پس » این کارخانه، زمینه اشتغال 800 نفر را فراهم کرده است، گفت: طراحی، نصب و راه اندازی این خط تولید، کاملاً ایرانی و ماحصل تلاش شبانه روزی متخصصان جوان شرکت ورق خوردو استان چهارمحال و بختیاری است.

جوانبخت اظهار کرد: با پایان موفق آزمایش و تولید محصولات این واحد صنعتی، صنعت کشور، نخستین گام را برای بی نیازی از واردات این محصول برداشته و این در حالیست که پیش از این، این ورق‌ها از کشورهای خارجی وارد می‌شد. 
به گفته وی؛ خط تولید « اسکین پس » موجب بهبود خواص مکانیکی شده و دانه‌بندی ساختار کریستالی ورق را یکنواخت می‌کند.

رئیس هیأت مدیره بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه در استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این ورق، از نظر مشخصه‌های کیفی و قابلیت رنگ‌پذیری در سطح ورق‌های خارجی با کیفیت بالا، مطابق شرکت CMA فرانسه ( مخصوص خودرو ) و با استانداردهای جهانی است.

شرکت ورق خودروی استان چهارمحال و بختیاری، به عنوان اولین و تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه مخصوص خودرو در خاورمیانه، در کیلومتر 33 جاده شهرکرد ـ بروجن، در منطقه سفیددشت واقع شده است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.