دیدار های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دیروز به پایان رسید و تیم فوتبال استقلال با برد مقابل سایپای البرز توانست با 37 امتیاز صدر نشین اش را تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  در ادامه بازیهای هفته نوزدهم، استقلال با آلومینیوم و تراکتور سازی مقابل حریفانشان سایپا، داماش گیلان و پیکان به پیروزی دست یافتند.

بازی دو تیم فوتبال  نفت تهران و مس کرمان هم با نتیجه تساوی بدن گل  به پایان رسید.

 شایان ذکر است: بعد از تیم فوتبال استقلال تیم های فولاد خوزستان و تراکتور سازی قرار دارند که به ترتیب با امتیازات 33.32 جایگاه دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند.

جلال رافخایی مهاجم ملوان بندر انزلی با 12 گل در پایان بازی های هفته نوزدهم در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفت یعقوب کریمی و لوسیانو  بریرا از تیم های فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان با 8.7  گل به ترتیب رده های دوم و سوم  بهترین گلزنان لیگ را تا الان در اختیار دارند.

در پایان هفته نوزدهم  لیگ برتر، تیم فوتبال فولاد خوزستان با 32 گل زده بهترین خط حمله را دراختیار دارند.

 تیم فوتبال مس کرمان  هم با 13 گل زده بدترین خط حمله را دارد.

 تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان هم با 11 گل خورده در پایان هفته نوزدهم بهترین خط دفاع لیگ را دارند.

تیم فوتبال پیکان هم با 37 گل خورده بدترین خط دفاع را در اختیار دارد.

 لازم به ذکر است:  تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان، نفت آبادان و گهر درود لرستان با 17 ، 13.13  امتیاز به ترتیب رده های 16.17.18  جدول  را در اختیار دارند و کاندیدای به لیگ دسته یک هستند.

 گفتني است:  بازیهای هفته بیستم لیگ دوازدهم فوتبال  از روز جمعه 15دی با انجام 4 دیدار شروع می شود و پرونده بازیها هم روز شنبه 16 دی به پایان می رسد.

تیم های فوتبال نفت آبادان با فجر شهید سپاسی ملوان  با صبای قم،  راه آهن با سپاهان و پرسپولیس با گهر درود در هفته بیستم لیگ برتر روز جمعه 15 دی ماه به مصاف هم می روند.

 تیم های فوتبال پیکان با داماش گیلان ،‌سایپا با فولاد  آلومینیوم  با نفت تهران، مس با تراکتور سازی و ذوب آهن با استقلال در پایان بازیها هفته بیستم روز شنبه 16 دی ماه به مصاف هم می روند./آق
برچسب ها: مقابل ، سایپای ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار