دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان گفت: تصميماتي که از روي احساس و کارشناسي نشده گرفته مي‌شود موجبات ناآرامي جامعه را فراهم مي‌سازد، لذا عزل عالي‌ترين مقام در حوزه سلامت التهاب در بخش بهداشت و درمان را رقم خواهد زد.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عزل و نصب‌هاي اخير دولت اظهار داشت: ورود فرد جديد به وزارتخانه و عدم تسلط وي بر کارهايي که تا به حال صورت گرفته لطمه زيادي به حوزه بهداشت و سلامت کشور وارد مي‌کند.

وي با تاکيد بر اينکه تنها 6 ماه از عمر دولت دهم باقي‌مانده است،‌ تصريح کرد: با طرح‌هاي خوبي که وزير بهداشت در حال اجرا داشت صلاح اين بود که وي تا انتها در منصب خود باقي بماند.

بهنام با بيان مسأله که عزل و نصب در کابينه جزو حقوق رئيس جمهور محسوب مي‌شود تاکيد کرد: تصميماتي که از روي احساس و کارشناسي نشده گرفته مي‌شود موجبات ناآرامي جامعه را فراهم مي‌سازد، لذا عزل عالي‌ترين مقام در حوزه سلامت التهاب در بخش بهداشت و درمان را رقم خواهد زد.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان در ارتباط با رضايت احمدي‌نژاد از عملکرد وزير بهداشت و درمان طي چهار سال وزارت خاطرنشان کرد: وحيد دستجردي براساس گفته‌هاي محمود احمدي نژاد از پرکارترين وزراي کابينه دولت دهم بود و اقدام به برکناري وي از سوي رئيس جمهور امري عجيب بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، بهنام ، دستجردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار