محسن تنابنده براي حضور در" پايتخت 2" و تبرئه كردن خود از عمل كردن به تعهداتش اين حرف ها را راجع به ضد ارزشي بودن فيلم زده است.

محمد كمالي تهيه كننده فيلم سينمايي "آينه شمعدون" در خصوص اظهارات و انتقادات محسن تنابنده نسبت به فيلمنامه ضد ارزشي اين فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلمنامه "آينه شمعدون" به هيچ وجه ضد اسلامي و ارزشي نبوده و نيست و نمي‌دانم تنابنده اين حرفها را از كجا آورده است.
وي افزود: تنابنده تنها براي بزرگ كردن خود در عرصه هنر اين حرفها را زده و تمامي آ‌ن ها كذب محض است.
وي تصريح كرد: زماني كه يك بازيگر در چند كار قرارداد مي‌بندد واضح است كه نتواند به تعهدات خود پايبند باشد و با  انتشار خبرهايي كذب خود را تبرئه كندو به قراردادهاي ديگر خود برسد.
كمالي پور اظهار داشت: اين بازيگر سال گذشته در پروژه "گشت ارشاد" سهيلي هم در جايي ديگر هم قرارداد داشت و مشكلاتي را بوجود آورده بود روند كاري اين بازيگر به اين گونه است و با همكاري غير حرفه اي خود باعث آسيب رساندن به حرفه بازيگري مي شود.
وي در خصوص حضور تنابنده و مهران فر در پروژه "آينه شمعدون" گفت: سكانس هاي عمده تنابنده در اين فيلم گرفته شده و حضور وي در صحنه جزء وظايف او است اما در صورت نيامندن تنابنده آسيبي به كار من وارد نخواهد شد.
وي افزود: مهران فر هم به دليل پيروي كردن از تنابنده به احتمال زياد سر صحنه حاضر نخواهد شد كه من بازيگري ديگر را شبيه او در كار اضافه خواهم كرد.
كمالي پور در خصوص اظهارات طنابنده در مورد فيلمنامه ضد ارزشي اين فيلم عنوان كرد: اگر اين فيلم ضد ارزشي بود چرا خود بازي در اين فيلم را قبول كرد و به گفته خود بازيگران ديگري را هم به اين فيلم معرفي كرده اگراين فيلمنامه ضد ارزشي بوده حضور وي در اين فيلم ضد ا رزشي و خارج از چارچوب هاي كشور نبوده است؟
تهيه كننده "آينه شمعدون" بيان كرد: فكر مي‌كنم حال و هواي شمال به تنابنده سازگاري نداشته كه چنين صحبتهاي غير حرفه اي را انجام داده كه باعث خنده بعضي از فعالان عرصه هنر شده است.
وي در خصوص پاس نشدن چكهاي تنابنده گفت: طي اظهارات وي در يكي از خبرگزاري ها و پاس نشدن چكها بايد بگويم كه من تمامي رسيدهاي پاس شده را به دوستان آن خبرگزاري نشان دادم و باعث تعجب آن ها نسبت به اظهارات كذب طنابنده شد.
وي در خصوص فيلمبرداري اين پروژه تصريح كرد: در حال حاضر مشغول ضبط هستيم و تا 20 روز ديگر فيلمبرداري كار تمام مي شود تدوين كار توسط هايده صفي ياري همزمان با فيلمبرداري انجام مي شود.
وي در مورد بازيگران جديد اين كار افزود: بازيگران جديدي به كار افزوده خواهند شد و الناز شاكردوست به تازگي به پروژه اضافه شده است.
در پايان وي در مورد بازي مهران احمدي خاطرنشان كرد: مهران احمدي يكي از بازيگران حرفه اي عرصه سينما است و هرگز براي بزرگ كردن خود دست به چنين كارهاي غير حرفه اي نمي زند وهفته آينده براي بازي در سكانسي از فيلم جلوي دوربين حاضر خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار