سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینکه اعضای این کمیسیون از بافت فرسوده منطقه ناصرخسرو تهران بازدید کرده‌اند،‌ گفت: برای اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه،‌ مدیران سطوح بالای شهرداری تهران هفته آینده به کمیسیون می‌آیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /مصطفی افضلی‌فرد با بیان اینکه هفته آینده مسئولان سطح بالای شهرداری تهران به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس می‌آیند، گفت: در این نشست قرار است درباره حل مشکلات بافت فرسوده منطقه ناصرخسرو گفت‌وگو شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتخاذ تصمیم در این زمینه، ‌نیاز به حضور مسئولان مؤثر در شهرداری دارد، افزود: در جلسه هفته آتی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، علاوه بر شهردار تهران، معاونت‌های پارلمانی، عمرانی، حقوقی و شهرسازی شهرداری تهران نیز حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: پیش‌تر نیز در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده بود و نهایتا تصمیم بر این شد که بافت فرسوده ناصرخسرو باید تغییر کند و بازسازی شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس تصریح کرد: مصوبه درون کمیسیونی لزوم پیگیری بازسازی بافت فرسوده ناصرخسرو، از مجلس هشتم باقی مانده است و به همین دلیل در اولویت کاری کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نهم قرار گرفت.

افضلی‌فرد با تأکید بر اینکه مسئولان شهرداری لزوم تغییر بافت فرسوده مناطق مرکزی تهران به خصوص ناصرخسرو را پذیرفته‌اند،‌ گفت: اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نهم در بازدیدی میدانی از این منطقه،‌ بار دیگر در گزارشی که به مسئولان شهرداری تهران، ‌بر لزوم اجرایی شدن این تصمیم صحه گذاشته‌اند.

به گفته وی ، جلسه هفته آتی کمیسیون با مسئولان شهرداری تهران، درباره چگونگی و چندوچون عملیاتی کردن این تصمیم است./ب

برچسب ها: اردبیل ، قالیباف ، در ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.