امام جمعه موقت تهران گفت: فتنه‌گران با طرح کليد واژه انتخابات آزاد درصدد هستند اگر در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم راي نياوردند پيشاپيش اين اتهام را به نظام وارد کنند که انتخابات آزاد نبوده است.

آيت‌الله احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره به کارگيري کليد واژه " انتخابات آ‍زاد" از سوي برخي از اصلاح‌طلبان گفت: اين طيف سياسي در انتخابات سال 88 کليد واژه فتنه و طرح کميته صيانت از آراء را مطرح كردند، واژه‌اي که بعدها خود فتنه‌گران اذعان کردند که رمز آشوب پس از انتخابات بود و اكنون با طرح شعار انتخابات آزاد درصدد به پا كردن فتنه جديدي هستند.

وي افزود: به نظر مي‌رسد که واژه انتخابات آزاد اين موضوع را مطرح مي‌کند که انتخابات دهم رياست جمهوري انتخابات آزاد نبوده است لذا برگزاري انتخابات آزاد آرامش را به کشور برمي‌گرداند و اين معلول اين است که کشور آرام نيست موضوعي كه هيچ پايه و اساسي ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: بيان اين موضوع از سوي فتنه‌گران که انتخابات دهم آزاد نبوده است يک دروغ سياسي است.

خاتمي اظهار داشت: فتنه‌گران با طرح کليد واژه انتخابات آزاد درصدد هستند اگر در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم راي نياوردند پيشاپيش اين اتهام را به نظام وارد کنند که انتخابات آزاد نبوده است.

وي خاطرنشان کرد: مردم بايد مراقب شعارهايي که از سوي فتنه‌گران و عناصر وابسته به آنها مطرح مي‌شود باشند و تحت تاثير آنها قرار نگيرند.

گفتني است برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب در راستاي برهم زدن فضاي سياسي كشور طرح انتخابات آزاد را مطرح كرده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خاتمی ، فتنه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار