سرهنگ عليرضا محرابي صبح امروز از کشف بزرگترين مرکز تهيه و در شمال تهران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، صبح امروز از شناسايي يک مرکز تهيه و توزيع فيلم هاي غير مجاز و مبتذل در شمال تهران و دستگيري يک نفر در اين رابطه خبر داد.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:  با دريافت گزارش مردمي در خصوص فعاليت شخصي در تهيه و توزيع فيلم هاي غير مجاز در سطح گسترده در مناطق شمالي تهران تحقيقات نامحسوس در دستور کار مامورين پايگاه يکم پليس امنيت قرار گرفت .
 
وي ادامه داد:" پس از تحقيقات و بررسي هاي بيشتر مشخص شد شخصي به هويت علي اقدام به تکثير سي دي نموده و  کپي هارا به اقصي نقاط شهر تهران خصوصا پاساژهاي محدوده تجريش و ميدان قدس و قيطريه و ... توزيع مي نمايد.
 
سرهنگ محرابي افزود: با اطلاعات بدست آمده و صحت گزارش  و همچنين هماهنگي و اخذ دستور قضايي با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني محل در قيطريه شناسايي و مورد بازرسي گرفت .
 
وي با اشاره به تعداد زياد سي دي  ها ، افزود : سي دي هاي کشف شده آرشيوي و تهيه شده آماده توزيع و دستگاه هاي مربوط  بود که کشف و ضبط شد. وي در پايان خاطر نشان کرد: در اين ارتباط يک نفر دستگير و در بازجويي هاي تخصصي به توزيع و فروش اين سي دي ها به صورت اينترنتي و يا تلفني اعتراف کرد و به قرار قانوني روانه زندان گرديد. /ل

برچسب ها: کشف ، سی دی ، آرشیو ، غیر مجاز ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار