عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: به کارگيري واژه‌هايي چون انتخابات آزاد همانند شعار تقلب در انتخابات سال 88 است و اين موضوع را بيان مي‌کند که اصلاح‌طلبان درصدد هستند تا فتنه جديد ديگري را به پا کنند.

حجت الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره به کارگيري کليد واژه " انتخابات آزاد " از سوي برخي از عناصر "اصلاح‌طلب" اظهار داشت: متاسفم از اينكه با توجه به فرمايشات مقام معظم‌ رهبري هنوز برخي از چهره‌ها و طيف‌هاي سياسي در تصميم خود در راستاي ادامه دادن مشي فتنه 88 تاکيد دارند.

وي افزود: به کارگيري واژه‌هايي چون انتخابات آزاد همانند شعار تقلب در انتخابات سال 88 است و اين موضوع را بيان مي‌کند که اصلاح‌طلبان درصدد هستند تا فتنه جديد ديگري را به پا کنند.
 
حجت الاسلام شجوني تصريح کرد: براي کساني که خود را پيرو خط امام و رهبري مي‌دانند بعيد است که اينگونه اظهارنظرها را مطرح کنند.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه مردم اجازه فعاليت مجدد به آشوب طلبان را نخواهند داد اظهار داشت: اين طيف سياسي درصدد است تا با مطرح کردن الفاظي چون کليد واژه انتخابات آزاد شکست خود در انتخابات سال 92 را به گردن نظام بياندازد که مسئولين و نظام اجازه اين موضوع را به آنها نخواهند داد.
 
گفتني است برخي از عناصر ضد انقلاب در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 درصدد هستند با طرح شعارهايي چون انتخابات آزاد فضاي كشور را برهم بريزند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شجونی ، انتخابات ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار