حجازیان از تشکیل اردوی مشترک ناشنوایان با ورزشکاران پیوند اعضا خبر داد و اظهار داشت: پینگ پنگ بازان ناشنوا به همراه ورزشکاران پیوند اعضا در 2 بخش مردان و بانوان اردوی آمادگی و انتخابی برپا می کنند.

حجازیان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان همانند سایر تیم های فعال فدراسیون آماده ی مسابقات المپیک 2013 بلغارستان می شوند از این رو مردان و زنان پینگ پنگ باز ناشنوا به صورت مشترک با ورزش کاران پیوند اعضا اردوهای خود برپا می کنند.

رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان ادامه داد: اردوی تیم ملی بانوان از چهارم دی ماه برپا شده است و بانوان به مدت یک هفته در مرحله اول اردوی خود به تمرین پرداختند اردوی بانوان در سه روز ابتدایی به صورت انتخابی برگزار شد و در نهایت 16 بانو تکواندو کار برای حضور در مراحل بعدی اردو انتخاب شدند.

حجازیان تصریح کرد: تیم ملی مردان پینگ پنگ ناشنوا با 30 پینگ پنگ باز قرار است از 4 بهمن ماه سال جاری نخستین اردوی آمادگی انتخابی خود را برپا کنند ارودوی مردان نیز در ابتدا همانند بانوان در 2 رند ابتدایی بصورت انتخابی است ودر نهایت از بین 30 نفر 14 پینگ پنگ باز حرفه ای و با تجربه برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس انجمن پینگ پنگ افزود: ورزشکاران پینگ پنگ در بخش پیوند اعضاء نیز با ناشنوایان بصورت مشترک در اردو حاضر در تمرین می پردازند ورزشکاران پینگ پنگ باز پیوند اعضا مسابقات جهانی آفریقای جنوبی مرداد ماه سال 92 پیش رو  دارند از این رو با توجه به ادغام 2 فدراسیون ناشنوایان با پیوند اعضا بیماران خاص ورزشکاران به صورت مشترک برای آمادگی جهت مسابقات برون مرزی به تمرین می پردازند.

وی ادامه داد: تیم ملی مردان و زنان پیوند اعضا در نهایت با 4 پینگ پنگ باز راهی مسابقات آفریقای جنوبی می شوند البته 2 پینگ پنگ باز در بخش مردان و 2 پینگ پنگ باز بانو نماینده کاردان پیوند اعضا ایران در مسبقات آفریقای جنوبی هستند.

حجازیان تصریح کرد: تیم ملی مردان با 4 پینگ پنگ باز و بانوان نیز با همین تعداد بصورت مساوی به مسابقات المپیک بلغارستان 2013 اعزام می شوند و امیدواریم که بتوانیم مدال و مقام آور باشیم./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار