سردار مویدی گفت:‌ عده‌ای و گروهی از مواد فروشان با تبلیغات انواع مواد مخدر در فضای مجازی اقدام به فروش آن در سطح‌های گسترده مردمی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌، در پی گفته‌های سردار مویدی در هفته‌های اخیر کارآگاهان کلانتری 134 شهرک قدس در پی کسب اطلاعاتی در خصوص فردی به نام هادی سن 30 ساله مبنی بر اینکه در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی رایانه‌ها به فعالیت تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌‌نماید بلافاصله اقدامات گسترده‌‌ خود را برای ردیابی این شخص سود جو آغاز کردند.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس در این رابطه توضیح داد: به دنبال این موضوع تصویر متهم از سیستم بایگانی اطلاعات مجرمان کلانتری استخراج و دراختیار کارآگاهان این یگان قرار گرفت.

سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا در ادامه اظهار داشت: پس از اقدامات اطلاعاتی و پایه کارگیری تکنولوژی‌های در دسترس و تلاش شبانه روزی کار آگاهان این یگان توانستند با یک عملیات تعقیب و مراقبت فرد مذکور را در خیابان ایران زمین شناسایی کنند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام فرار می‌کند که با آمادگی ماموران پس از طی مسافتی دستگیر می‌شود. متهم که قصد تسلیم شدن را نداشت، توسط فنون رزمی زمین گیر تحت الحفظ به کلانتری انتقال داده می‌شود.

بیژن نیا با اشاره به باز جویی‌های اولیه از متهم خاطر نشان کرد: فرد مذکور معترف شد که یکی از فروشندگان مواد مخدر از نوع تریاک در سطح تهران است که با استفاده از فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع مواد قیونی می‌نمود لذا پس از تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و همچنین در این خصوص سردار موئدی از همکاری فرماندهی تهران بزرگ تشکر و قدردانی نمود./ف
برچسب ها: خرید ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.