کارکنان فولاد مبارکه با همکاري شرکتهاي داخلی موفق شدند به دانش فنی ساخت گیربکس اکسکوتیور دماگ که در انحصار شرکت هاي آلمانی بود دست یابند و علاوه بر تبدیل نمودن تحریم ها به فرصت از خروج 60 هزار یورو ارز از کشور جلوگیري کنند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان کارشناس تعمیرات پیشگیري ماشین آلات قسمت حمل و نقل فولاد مبارکه با تایید این خبر گفت: این تجهیز در حوضچه هاي سرباره وظیفه خرد نمودن و بارگیري سرباره هاي سرد و گرم را بر عهده دارد.

میررسول میراسدي با بیان این مطلب که پیش از کسب این موفقیت، گیربکس این ماشین بزرگ که توسط شرکت دماگ آلمان ساخته شده است نیاز به قطعات یدکی و تعمیر اساسی داشت، ادامه داد: بنا بر نیاز واحد در استعلام از این شرکت قیمت 000،52 یورو را پیشنهاد دادند که با هزینه هاي حمل، گمرکی وبرخی دیگر مشکلات، حدودا 000،60 یورو برآورد قیمت گردید. لذا با توجه به قیمت بالاي آن و مشکلات تحریم، تصمیم به بومی سازي آن گرفته شد.

وی از اقدامات تیم فنی بررسی مدارك فنی و شناسایی سازندگان توانمند در این زمینه بعنوان اقدام بعدي در این خصوص یاد کرد و ادامه داد: با مشخص شدن سازنده مورد نظر و سفارش از طرف خرید با قیمت 23 میلیون تومان ساخت این تجهیز با نظارت کامل کارشناسان فولاد مبارکه توسط شرکت دنده تراش شروع و پس از اتمام کار روي ماشین نصب شد به نحوي که تا این زمان بدون هیچ مشکلی مشغول به کار می باشد.

کارشناس تعمیرات پیشگیري ماشین آلات قسمت حمل و نقل فولاد مبارکه نتایج حاصله از ساخت این گیربگس را درارتقاء خودباوري کارکنان، صرفه جویی ارزي، تبدیل تحریم ها به فرصت و اشتغال زایی خواند.

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه ، بومی ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.