پیکر آیت‌الله مجتبی تهرانی با ذکر تلقين آیت‌الله کاظم صدیقی در حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مراسم تدفين پيکر معلم اخلاق "آيت‌الله مجتبي تهراني" از صبح امروز در ميان جمع کثير مردم با سردادن شعار "ياحسين" و "الله اکبر" و "لااله‌الاالله" در حرم حضرت عبدالعظيم در حال برگزاري است.

اجتماع مردم مشتاق به حدي است که انتقال پيکر اين مرجع تقليد در صحن عتيق حرم حضرت‌عبدالعظيم حسني(ع) به داخل حرم با سختي انجام مي‌شود.

براساس مشاهدات خبرنگار ما آيت‌الله محمدرضا مهدوي کني،‌ رئيس مجلس خبرگان رهبري، آیت‌الله مرتضی تهرانی برادر بزرگتر آیت‌الله مجتبی تهرانی، حجت‌الاسلام کاظم صديقي، امام جمعه موقت تهران، علي لاريجاني، رئيس مجلس، دري نجف‌آبادي، محسن اسماعيلي و حجت الاسلام علی اکبر رشاد نيز در مراسم تدفين حضور دارند.

همچنين آیت‌الله سید احمد خاتمی در حال سخنرانی در این مراسم است. وی آیت‌الله تهرانی را خدمتگزار اهل‌بیت(ع) خواند و گفت: این استاد اخلاق همانطور که آرزو داشتند در آستانه اربعین به مولای خود بپیوندند به ایشان پیوستند. وی در ادامه با قرائت حدیثی از امام حسن عسگری(ع) به بیان 5 نشانه مؤمن پرداخت که زیارت اربعین یکی از آن‌ها است.

قرار است پيکر مطهر مرحوم "آيت‌الله تهراني" در قسمت مسجد بالاسر حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) و در جوار مقبره مرحوم آيت‌الله حق‌شناس به خاک سپرده شود.

پیکر آیت‌الله مجتبی تهرانی با ذکر تلقين آیت‌الله کاظم صدیقی به خاک سپرده شد.

پس از مراسم خاکسپاري مشايعت کنندگان نماز ظهر را در حرم عبدالعظيم حسني(ع) اقامه کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تدفین ، حرم ، عبدالعظیم ، تهرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار