شورشیان مسلح هدف قراردادن حوزه های نفتی، نیروگاه های تولید برق و پستهای توزیع برق و همچنین خطوط انتقال نفت و گاز را با هدف ضربه زدن به اقتصاد سوریه و اعمال فشار بر اوضاع معیشتی مردم دنبال می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) هم خبرداد ، وزارت نفت سوریه در بیانیه ای اعلام کرد، تروریستهای مسلح چاه نفتی را در استان دیرالزور در شرق سوریه به آتش کشیدند.

 شورشیان مسلح با تیراندازی به گروه های آتش نشانی و نیروهای فنی سعی می کنند عملیات آن گروه ها را در مهار آتش سوزی مختل کنند و این در حالی است که ادامه این آتش سوزی منجر به خسارتهای جبران ناپذیر زیست محیطی خواهد شد که زندگی مردم را در معرض تهدید قرار می دهد.

 افراد وابسته به گروهک موسوم به ارتش آزاد در یورش به پایگاه مرکزی توزیع سوخت در استان رقه در شمال سوریه، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی این پایگاه را تخریب کردند.

به نوشته سانا، اعضای گروه حراست پایگاه یادشده در مقابله با تروریستها شماری از آنها را زخمی یا از پای درآوردند.

برپایه این گزارش، شورشیان مسلح به یک سد در استان رقه و همچنین نیروگاه تولید برق در استان حماه یورش بردند که با واکنش به موقع و سریع گروه های حراست مواجه شدند.

گفتنی است، شورشیان مسلح هدف قراردادن حوزه های نفتی، نیروگاه های تولید برق و پستهای توزیع برق و همچنین خطوط انتقال نفت و گاز را در پیش گرفته اند تا با ضربه زدن به اقتصاد سوریه و اعمال فشار بر اوضاع معیشتی مردم، موجب نارضایتی آنها را در قبال رویکرد دولت شوند.
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار